Gå til innhold

Omtale av Rise of Nations: Rise of Legends (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Helter er udødelige, men om de faller i kamp vil du måtte tilkalle dem på nytt."  :hmm:

Det var kanskje litt dårlig skrevet. Mente at heltene ikke kan drepes, men de kan miste all helsen sin og ryke ut av kampen. Da må du tilkalle dem på nytt. I praksis betyr det at de kan "dø", men at du kan gjenoppvekke dem når som helst (om du har ressurser til det).

Lenke til kommentar
"Helter er udødelige, men om de faller i kamp vil du måtte tilkalle dem på nytt."  :hmm:

Det var kanskje litt dårlig skrevet. Mente at heltene ikke kan drepes, men de kan miste all helsen sin og ryke ut av kampen. Da må du tilkalle dem på nytt. I praksis betyr det at de kan "dø", men at du kan gjenoppvekke dem når som helst (om du har ressurser til det).

6263374[/snapback]

 

 

Som i Warcraft 3?

Lenke til kommentar
"Helter er udødelige, men om de faller i kamp vil du måtte tilkalle dem på nytt."  :hmm:

Det var kanskje litt dårlig skrevet. Mente at heltene ikke kan drepes, men de kan miste all helsen sin og ryke ut av kampen. Da må du tilkalle dem på nytt. I praksis betyr det at de kan "dø", men at du kan gjenoppvekke dem når som helst (om du har ressurser til det).

6263374[/snapback]

 

 

Som i Warcraft 3?

6268297[/snapback]

 

Det blir på akkurat samme måte som i warcraft 3, ja :)

Lenke til kommentar
Spillet har fire ulike sivilisasjoner, og to av disse fokuserer på vitenskapelige metoder, mens de to andre fokuserer på magi.

 

har jeg gått glipp av noe eller har ikke gamer.no oppdatert helt på infosia?:O

Teksten på produktsiden er basert på gammel informasjon. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette (det er bare tre spillbare sivilisasjoner i spillet). Skal rette det.

Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på at det var veldig Warcraft 3-inspirert, fikk en liten følelse av et Rise of nations-warcraft 3-versjon :hmm:

 

Kan blir en slager på LAN-treff, o.l :)

 

Spillet kommer nok til innkjøp hois meg, da jeg har sansen for både rise of nations, og warcraft 3..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette var ganske moro, men forstatt ganske tradisjonelt tross alt. Jeg bygger som regel om en knusende hær og kliner til etter en laaaang runde, men her må man være offensiv fra første stund. Eneste jeg kanskje syntes er at det er litt enkelt (men jeg kan selvfølgelig sette opp vanskelighetsgraden..). Kommer man over kneika og får et par av de virkelig store unitsene så er det ikke mye som kan stoppe deg..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...