Gå til innhold

Info om Halo 2 for PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elsket Halo 1 jeg, syntes det var nesten helt perfekt. Men jeg gleder meg enda mer til Halo 2 selv om det er Vista-Only...

6228047[/snapback]

 

Sånn ut av nysgjerrighet, hva var det du likte med det? Prøvde det selv, og jeg må innrømme at jeg synes det var spektakulært middelmådig, til PC finnes det mange FPSer som er mye bedre (i mine øyne).

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Elsket Halo 1 jeg, syntes det var nesten helt perfekt. Men jeg gleder meg enda mer til Halo 2 selv om det er Vista-Only...

6228047[/snapback]

 

Sånn ut av nysgjerrighet, hva var det du likte med det? Prøvde det selv, og jeg må innrømme at jeg synes det var spektakulært middelmådig, til PC finnes det mange FPSer som er mye bedre (i mine øyne).

 

AtW

6228076[/snapback]

Historien var utrolig engasjernede og avhengighetsskapende. Det var tettpakket action og litt grøss. Men jeg er ikke akkurat en kritiker som slår ned på alt. Følelsen av å suse rundt i en Banshee og blåse et par-tre aliens i lufta slår alt!

 

Jeg elsket Halo fullt ut, det er et av de få spillene jeg virkelig levde meg inn i. Mamma fikk sjokk i det hun kom inn på rommet og jeg brølte et krigshyl i det jeg sende et rakett opp i ryggen på noen aliens!

 

Så for min del er Halo et av de beste spillene jeg har spilt og spiller fortsatt. Pluss at jeg elsket Halo 2 omtrent like mye på Xbox.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...