Gå til innhold

GGL vil ha dataspill i OL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel... min mening er at de heller burde få motorsport inn i OL. er vel ikke så gøy å sitte å se på folk som spiller...

6222062[/snapback]

 

Det er det faktisk :). En kan jo se hvor enormt det har blitt med Starcraft i Korea.. I Tyskland går det nå faste "esport"-programmer og kamper på tv, og det kommer en ny kanal med bare esport i denne måneden :).

 

Tviler sterkt på at det blir en del av OL i de nærmeste årene, men det hadde vært tøft.. Holdninger tar tid å forandre, alt nytt er som kjent farlig :).. Spillere på toppnivå er sjelden i dårlig form, og det krever talent og enorm dedikasjon.

Endret av HenL
Lenke til kommentar
rett og slett fordi organisasjonen ikke er spesielt begeistret for at dagens ungdom lar kroppene sine forfalle foran dataskjermene.

 

Det seier at folk ikkje har så mykje peiling.

Sjølv om man spiller data, så er det dei fleste i meir enn god nok form.

 

Eg for eksempel Gamer ein del, men er da blant dei beste i landet på mellomdistanse (friidrett). Vann landsstevne, og fått pallplassering fleire ganger.

 

Forøvrig kjenner eg "Real" i Catch-Gamer (bur på samme plass). Han er i ganske fin form sjølv om han spiller e-sport på høgt nivå.

 

Sjølv om man sitter mykje foran dataen, så gjer man som folk flest.

 

Berre for å sette ting på spissen. ;)

Endret av Elendil
Lenke til kommentar
rett og slett fordi organisasjonen ikke er spesielt begeistret for at dagens ungdom lar kroppene sine forfalle foran dataskjermene.

 

Det seier at folk ikkje har så mykje peiling.

Sjølv om man spiller data, så er det dei fleste i meir enn god nok form.

 

Eg for eksempel Gamer ein del, men er da blant dei beste i landet på mellomdistanse (friidrett). Vann landsstevne, og fått pallplassering fleire ganger.

 

Forøvrig kjenner eg "Real" i Catch-Gamer (bur på samme plass). Han er i ganske fin form sjølv om han spiller e-sport på høgt nivå.

 

Sjølv om man sitter mykje foran dataen, så gjer man som folk flest.

 

Berre for å sette ting på spissen. ;)

6228813[/snapback]

 

Jepp, blir som å si at alle som har kontorjobb er i dårlig form.. De fleste topputøverne er faktisk heller i god form, en trenger energien og refleksene :). Klart det finnes veldig mange gamers i dårlig form, men det kan sies om ganske mange andre aktiviteter også :).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...