Gå til innhold

Nikon oppgraderer D2X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg ble litt skuffet over oppgraderingene til et toppmodellkamera, Jeg fant 4 ting som jeg kunne ønske meg, resten klarer jeg meg fint uten. Noen andre som sitter med samme følelsen?

 

- Nytt EN-EL4a-litium-ion batteri med opp til 3800 eksponeringer pr ladning

- Plass til flere bilder i bufferet

- Justeringer av kontroll og ytelse for autofokus

- 3D-fargematriselysmåling II ved høyhastighetsbeskjæring

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg ble litt skuffet over oppgraderingene til et toppmodellkamera, Jeg fant 4 ting som jeg kunne ønske meg, resten klarer jeg meg fint uten. Noen andre som sitter med samme følelsen?

6220832[/snapback]

Det er sikkert andre som føler det samme som deg. For min egen del har jeg ikke problemer med å se nytteverdien av oppgraderingen. Og hadde jeg drevet profesjonell fotografering hadde flere av disse endringene vært svært velkomne.

 

Uansett hva du kjøper vil det finnes funksjoner du ikke benytter deg av. Det betyr ikke at andre ikke har behov for funksjonene.

Lenke til kommentar

Men hva hadde dere ventet dere da?

Egentlig så er det ikke så ekstremt mye en kan gjøre bedre med et kamera lenger!

Det er utrolig unødvendig med fler megapixler , raskere autofokus osv, alt det er jo så innmari bra standard på nå!

 

Så disse små oppgraderingene ser jeg som en bra oppgradering!

Lenke til kommentar
Nikon slipper en ny versjon av sitt flaggskip D2X. Den nye modellen heter D2Xs, og har blant annet fått større skjerm, og elektronisk maskering av søkeren ved høyhastighetsbeskjæring. De slipper også et system for fjernstyring av kameraet

 

Les mer

6220345[/snapback]

 

Jeg tror ikke den har fått større skjerm?, D2X har også 2,5" skjerm. Skjerm med bedre innsyn fra sidene kanskje?.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...