Gå til innhold

Test: Siemens AF51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, 833 penger for en telefon som absolutt ikke blir slaktet høres bra ut. Min CF62 kostet 1100,- ~20 måneder siden og den er ganske elendig.

 

Er det en bøyle/hempe på denne også? Det kan se slik ut på videoklippet (i Quicktime som jeg må innrømme er et steg opp fra motion-JPEG med 4Mbit bitrate, men fortsatt ikke i mål) når den blir snudd opp-ned, men det kan også bare være en blank flate.

Lenke til kommentar

nå er denne bestilt via PC Express.. kom på 1014.. inkludert frakt!

 

Ordren behandlet i løpet av 20 min! går ut i fra at denne ligger i postkassa i morgen eller på lørdag.. Tror det blir bra, har ikke behov for noe mer, MP3-mobiler er fortsatt for dyre i forhold til ytelse slik jeg ser det.. denne bør hold fint til mitt bruk det neste året!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hehe, spørte på expert om dei hadde den der... hadde den ikkje men dei skulle bestille den så den kommer kanskje i morgen :D:D... fekk den for 199kr med Djuce magnmum... NICE PRICE :dribble: uten så hadde den kosta meg 899 , koster ikkje skjorta :nei:

 

GLEDER MEG TIL I MORRA :D:cool:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Må i så fall være noen som har et restlager... Finner ingen i prisguiden, så jeg tror du bare må gå deg en runde og spørre rundt.

Lykke til!

7925571[/snapback]

Fikk svar fra Lefdal at de skulle ha den inne til kr 395,-. Litt usikker på om dette er med eller uten abb (kontantkort låst/ulåst). Venter svar fra dem nå:) Så er faktisk noen som har den inne enda :tease:

Den var visst låst til Telenor 12 mnd (kontantkort). Er det dyrt å få låst den opp?? Ser Telenor tar 600,- , andre muligheter som er lovlige??

Endret av Hovis
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...