Gå til innhold

Feil på kameraet i W810i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

søren og feil på min w810i og. tok bilde av grøntgress i strålende solskinn, oppløsning VGA det gikk fint. men når eg gjor det samme igjen bare i i full 2MP oppløsning hoppet mobilen fra kamera modus til menyen. altså den låste seg ikke.

 

prøvde flere ganger og det samme skjedde omigjen. tok da bilde av husveggen og andre ting som ikke dekket skjermen med grønt og det gikk helt fint, bilde ble lagret og mobilen hoppet ikke tilbake til menyen.

 

irriterende. håper SE tar dette på alvor og at amobil holder oss løpende oppdatert.

 

håper dette kan ordnes med en firmvare update, har ikke lyst at et mobilverksted skal brekke opp min nye knirkefrie w810i :hrm:

 

PS: har nyeste firmvare så det skal ikke stå på det.

Endret av 3000
Lenke til kommentar
søren og feil på min w810i og. tok bilde av grøntgress i strålende solskinn, oppløsning VGA det gikk fint. men når eg gjor det samme igjen bare i i full 2MP oppløsning hoppet mobilen fra kamera modus til menyen. altså den låste seg ikke.

6209322[/snapback]

Mulig det bare er jeg som har vært veldig heldig. Jeg får prøve litt mer i morgen.

Lenke til kommentar

Samme her, ingen problemer med å ta "grønne bilder". Jeg hadde en liten stund problemer med at kameraet/mobilen gikk tilbake til standby-modus uten å lagre bildet når jeg knipsa. En omstart løste det problemet, og siden har jeg ikke sett det. Andre brukere har foreslått å formatere minnekortet for å løse dette.

 

-A

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Jeg har en w810i som jeg kjøpte på nett, faktisk...på yatack.com-- Det var en utrolig bra mobiltelefon, helt til den en dag klikket, og kameraet sluttet og funke. Når jeg prøver slå på kameraet, går den tilbake i menyen uten noen som helst feilmld. Jeg har prøvd alle måter på å slå på kameraet uten hell.

 

Kan det ha noe med at jeg har lastet inn software via nett, og lagt inn musikk? Synes det er innmari kjipt.

 

Hvordan kan jeg få fikset dette??

Lenke til kommentar
Jeg har en w810i som jeg kjøpte på nett, faktisk...på yatack.com-- Det var en utrolig bra mobiltelefon, helt til den en dag klikket, og kameraet sluttet og funke. Når jeg prøver slå på kameraet, går den tilbake i menyen uten noen som helst feilmld. Jeg har prøvd alle måter på å slå på kameraet uten hell.

 

Kan det ha noe med at jeg har lastet inn software via nett, og lagt inn musikk? Synes det er innmari kjipt.

 

Hvordan kan jeg få fikset dette??

8971242[/snapback]

Stemmer nok d, da.. Så lenge en SW oppdatering via internet ikke fikser problemet, så må den nok sendes inn, ja.. :/

 

Hvis den er kjøpt i utlandet med garanti, så kan du no altids kontakte SE i norge, å se om dem kan fikse en garanti rep. på mobilen her i Norge. :) (Hvem veit..)

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Jeg har en w810i som jeg kjøpte på nett, faktisk...på yatack.com-- Det var en utrolig bra mobiltelefon, helt til den en dag klikket, og kameraet sluttet og funke. Når jeg prøver slå på kameraet, går den tilbake i menyen uten noen som helst feilmld. Jeg har prøvd alle måter på å slå på kameraet uten hell.

 

Kan det ha noe med at jeg har lastet inn software via nett, og lagt inn musikk? Synes det er innmari kjipt.

 

Hvordan kan jeg få fikset dette??

8971242[/snapback]

Stemmer nok d, da.. Så lenge en SW oppdatering via internet ikke fikser problemet, så må den nok sendes inn, ja.. :/

 

Hvis den er kjøpt i utlandet med garanti, så kan du no altids kontakte SE i norge, å se om dem kan fikse en garanti rep. på mobilen her i Norge. :) (Hvem veit..)

 

.:CyberMan:.

8971927[/snapback]

 

 

Takk for det:) Men er det ingen mulighet for at det har med softwaren å gjøre? Kan den oppgraderes via kabel? Så merkelig at det bare sluttet å virke etter noen mnd, var helt fin før...:(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...