Gå til innhold

Spennende mediespillere fra LG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange har egentlig behov for over 1 GB musikk? Gitt at gjennomsnittsstørrelsen på en sang er 3,5 MB får vi 1000 MB/3,5 MB = 286 sanger. For min del er det nok i massevis. Har 512 MB på minnekortet på mobilen, og selv om det er godt fyllt, hører jeg ikke på mer enn 20-30 av sangene. Vet ikke hvordan det er med andre... Med 60 timer batteritid ville jeg definitivt valgt 1 GB-modellen.

Lenke til kommentar
Hvor mange har egentlig behov for over 1 GB musikk? Gitt at gjennomsnittsstørrelsen på en sang er 3,5 MB får vi 1000 MB/3,5 MB = 286 sanger. For min del er det nok i massevis. Har 512 MB på minnekortet på mobilen, og selv om det er godt fyllt, hører jeg ikke på mer enn 20-30 av sangene. Vet ikke hvordan det er med andre... Med 60 timer batteritid ville jeg definitivt valgt 1 GB-modellen.

6207276[/snapback]

Jeg har flere sanger på over 20mb (og mange som ligger mellom 7 og 15mb), så da blir 1Gb fort alt for lite.

Endret av 2 Fast 4 Biltema
Lenke til kommentar
Hvor mange har egentlig behov for over 1 GB musikk? Gitt at gjennomsnittsstørrelsen på en sang er 3,5 MB får vi 1000 MB/3,5 MB = 286 sanger. For min del er det nok i massevis. Har 512 MB på minnekortet på mobilen, og selv om det er godt fyllt, hører jeg ikke på mer enn 20-30 av sangene. Vet ikke hvordan det er med andre... Med 60 timer batteritid ville jeg definitivt valgt 1 GB-modellen.

6207276[/snapback]

Jeg har flere sanger på over 20mb (og mange som ligger mellom 7 og 15GB), så da blir 1Gb fort alt for lite.

6207390[/snapback]

 

Jøss 15GB, en sang? er de i det hele tatt mulig?

Da er jo ingen bærbare mp3 spillere myntet på dg tror jeg, du må jo ha bluray discman bare for å få plass til en sang! :tease:

 

 

EDIT:skriveleif

Endret av hainz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...