Gå til innhold

Forumukene som gikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fornuftig med en artikkel annenhver uke, det ble nesten litt for mye av det gode. :) Veldig bra med sånne artikler, men ikke for ofte!

 

Dahl: Er det bare du alene som følger med på hva som skjer her, for å skrive det i artikkelen, eller samarbeider du med andre, så du slipper å henge konstant rundt i hele forumet?

 

Gratulerer med ny rekord da, alle sammen! ;) (Dessverre fikk jeg ikke æren av å være med på den, siden jeg ikke var her på fredag...)

Lenke til kommentar
Dahl: Er det bare du alene som følger med på hva som skjer her, for å skrive det i artikkelen, eller samarbeider du med andre, så du slipper å henge konstant rundt i hele forumet?

6195159[/snapback]

I utgangspunktet gjør jeg det alene, men flere andre kommer med forslag til ting som burde bli nevnt. Spesielt Ueland og Dotten har vært til stor hjelp. :)

Lenke til kommentar
Super oppsummering av uken som gikk, hele tre emner.. :ermm:

6199478[/snapback]

Uken?? Det er faktisk hele to uker.

 

Men jeg er enig. Tre tråder på to uker er litt lite.

6201954[/snapback]

Det er jo bare en oppsummering av hva som har utmerket seg spesielt. Hvis du har forslag til noe som burde vært med, så skriv det her, så kan kanskje godeste Dahl føye det til i artikkelen. ;)

 

Helt greit for meg at artikkelen ikke er så lang, siden den kommer ut såpass ofte. Jeg holder jo grei oversikt over hva som skjer her likevel.

Lenke til kommentar

Kjempe fint at du prøver å plukke ut det viktigste. Men jeg personlig liker bedre måten det er gjort på i de andre Oppsumeringstrådene. Da var det litt flere spennende tråder slik at det var litt størra sjanse for at man ikke viste om dem. Denne gangen viste jeg jo om alle de to trådene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...