Gå til innhold

Kulturo: Massesøksmål mot fildelere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk så bittert det må være å bli straffet for noe slikt, hvertfall hvis man kun laster ned i relativt små mengder.

6168408[/snapback]

 

Ein gang ein forbryter Alltid ein forbryter, hugs det svinepelser!

Dere veit ikkje kva dere har stielt i stand.

 

Kjøp greine deres lovlig vel!

Lenke til kommentar
Tenk så bittert det må være å bli straffet for noe slikt, hvertfall hvis man kun laster ned i relativt små mengder.

6168408[/snapback]

 

Ein gang ein forbryter Alltid ein forbryter, hugs det svinepelser!

Dere veit ikkje kva dere har stielt i stand.

 

Kjøp greine deres lovlig vel!

6168466[/snapback]

 

Din skinnhellige ..............

Lenke til kommentar

Ikke tro at det ikke vil bli lignende tilstander som I usa, her kommer IFPI + Media som er I platebransjens hånd til å kjøre løpet fullt ut og satse på en storstilt skremselspropaganda.

 

Her er det nok bare å begynne å migrere over til enda sikkrere nett og sørge for at man har grundig oppdaterte IP filtre.

 

Neida, vi kommer nok til å få en del aksjoner fremmover, og jeg regner med at lobby virksomhet + under bordet penger kommer til å sette fart i aksjonene.

 

Følg litt med så får vi se hva som skjer fremover.

Lenke til kommentar
Tenk så bittert det må være å bli straffet for noe slikt, hvertfall hvis man kun laster ned i relativt små mengder.

6168408[/snapback]

 

Ein gang ein forbryter Alltid ein forbryter, hugs det svinepelser!

Dere veit ikkje kva dere har stielt i stand.

 

Kjøp greine deres lovlig vel!

6168466[/snapback]

 

 

:!:

 

Regner meg du var ironisk her

 

Men, det finnes jo de som ser på piratkopiering som kriminalitet ( noe det egentlig er ). Personlig bryr jeg meg ikke.

Endret av asad
Lenke til kommentar

pff. Vedder på at dette her blåser over rimelig kjapt. Liknende har jo skjedd 100 ganger før.

 

1. En nyhet om "et eller annet" kommer ut.

2. 63 siders diskusjon på hw.no, der det spekuleres i alle mulige utfall.

3. Ikke en dritt skjer i ettertid.

 

Mulig jeg tar feil, men dette her er tross alt norge. Folk har jo nesten ikke baller til å gjennomføre et slikt tiltak. Tyskland derimot...

Lenke til kommentar
I følge en fersk MMI-undersøkelse laster over 900 000 nordmenn ned ulovlig film og musikk fra nettet.
Kilde: ITavisen.no

 

Er det egentlig fornuft å kriminallisere nesten èn million nordmenn?

Lurer på om de kommer til å "ta" vanlige folk som laster ned f.eks en episode Lost.

Er litt surt å bli økonomisk ruinert for resten av livet fordi man ikke gadd å vente 2-3 uker på TV Norge.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
I følge en fersk MMI-undersøkelse laster over 900 000 nordmenn ned ulovlig film og musikk fra nettet.
Kilde: ITavisen.no

 

Er det egentlig fornuft å kriminallisere nesten èn million nordmenn?

Lurer på om de kommer til å "ta" vanlige folk som laster ned f.eks en episode Lost.

Er litt surt å bli økonomisk ruinert for resten av livet fordi man ikke gadd å vente 2-3 uker på TV Norge.

6168596[/snapback]

 

Er det vits å plassere alle i jailen da? kan vel gji dei saftige bøter. Finnes alternative avstaffelsemetoder i norge.

Lenke til kommentar
I følge en fersk MMI-undersøkelse laster over 900 000 nordmenn ned ulovlig film og musikk fra nettet.
Kilde: ITavisen.no

 

Er det egentlig fornuft å kriminallisere nesten èn million nordmenn?

Lurer på om de kommer til å "ta" vanlige folk som laster ned f.eks en episode Lost.

Er litt surt å bli økonomisk ruinert for resten av livet fordi man ikke gadd å vente 2-3 uker på TV Norge.

6168596[/snapback]

 

 

Hva med de som bare laster ned torrents. Har de mulighet til å finne ip adressen da? Hvis dette virkelig blir gjennomført, vil det komme nye metoder for å skjule sin ip, eller blokka ip scannere.

 

Blir nesten litt spennende å se hvor langt de vil gå , og hvor mye penger de vil bruke på å presse noen kroner fra lusfattige studenter. :nei:

 

 

edit: Cornel: Jeg tviler på at de vil kaste folk i fengsel pga nedlasting :!:

 

--Voldtektsdømt: Hva sitter du inne for?

--Student: Lasta ned ep 19 av lost

 

:whistle:

Endret av asad
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...