Gå til innhold

Symantec-søksmål utsetter ikke Vista


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi fikk forresten Vista Beta 2 på jobben i dag. På fylketshuhset fikk de det på fredag.

6160475[/snapback]

Hvor kan jeg få tak i Vista Beta 2? Anyone? :hmm:

6160911[/snapback]

 

edit: såg ikke det var deg. Sender PM.

Endret av JoKr
Lenke til kommentar
Tja, symantec er vel redd for at folk ikke skal kjøpe bloatwaren sin, men jeg sier bare: Go go MS.

6160349[/snapback]

Det er i hvert fall bra for dem at Microsoft valgte å ikke integrere OneCare i Vista.

Ellers hadde de vært på ganske tynn is nå. Men jeg tror Symantec skjønner at det ikke er mange år til Microsoft faktisk velger å gjøre det. Derfor er de nok veldig opptatt av at ingen ødelegger ting de kan komme til å kunne leve av vis Microsoft tar helt over Antivirus markedet.

Lenke til kommentar
Vi fikk forresten Vista Beta 2 på jobben i dag. På fylketshuhset fikk de det på fredag.

6160475[/snapback]

De ruller vel ikke ut MS Windows Vista BETA i full-skala i offentlig administrasjon vel? :eek: Det hadde ikke jeg tatt sjansen på om jeg hadde hatt jobben med å drifte anlegget i hvert fall...
Lenke til kommentar
Vi fikk forresten Vista Beta 2 på jobben i dag. På fylketshuhset fikk de det på fredag.

6160475[/snapback]

De ruller vel ikke ut MS Windows Vista BETA i full-skala i offentlig administrasjon vel? :eek: Det hadde ikke jeg tatt sjansen på om jeg hadde hatt jobben med å drifte anlegget i hvert fall...

6165758[/snapback]

 

Så klart ikke :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...