Gå til innhold

DS Lite får europeisk lanseringsdato (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woho! Skal plukke den opp når den kommer. Konge at jeg kan få nyte New Mario Bros på DS Lite! Til helgen skal jeg skaffe meg Metroid Prime Hunters. Kutter ned ventetiden litt tenker jeg. Fint at alle DS-spill vil få nytt liv på DS Lite sin fantastiske skjerm :)

Lenke til kommentar

Siste håndholdte jeg hadde fra nintendo var Gameboy Advance, så skaffet jeg meg PSP men som jeg solgte kort tid etter at jeg fikk den.

 

Uansett det jeg lurer på hva slags spill er å annbefale til en DS/DS Lite?

 

Husker jeg altid koste meg med spill fra RPG sjangeren til nintendo sine håndholdte, alt fra pokemon til final fantasy :blush:

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Følgende spill er iallfall verdt å ta en nærmere titt på:

New Super Mario Bros.

Castlevania: Dawn of Sorrow

Phoenix Wright: Ace Attorney

Kirby: Power Paintbrush / Canvas Curse

Mario & Luigi: Partners in Time

Mario Kart DS

Advance Wars: Dual Strike

Wario Ware: Touched!

 

Ikke akkurat overflod av RPGer på den lista, hvis det er det du hovedsakelig er på jakt etter, men alle nevnte spill er likevel solide kvalitetstitler. RPG-utvalget er vel egentlig ikke så veldig stort for øyeblikket, men det er da noen titler på vei, som f.eks. Final Fantasy III, Children of Mana og noen Pokemon spill.

Lenke til kommentar
gleder meg vilt til New SMB som jeg får i posten om noen dager :D og har en DS Lite allerede. den er deilig. eneste ulempa er at batteri måleren er bugga. den viser max batteri helt til det er igjen < 1 time.

6159583[/snapback]

 

 

Hvordan har du greid å få tak i en DS-Lite? eller fra hvor?

Har ikke du hatt PSP også? hvis du skulle sammenlignet dem, hva ville du sagt?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

ebay min venn :D kosta 250$ inkl express frakt. hadde PSP ja. hmm. jeg ble litt lei av at det ikke var så mange bra spill til den når jeg hadde den, men det er riktignok over ett år siden da. nå er jo GTA osv ute. jeg er ihvertfall kjempefornøyd sålangt. og ser ut som det kommer mange fede spill.

 

:D

Lenke til kommentar
stemmer nok bra det der ja. eneste kjipe er at den har en batterimåler bug, så den viser at den har fullt batteri helt til den begynner å blinke rødt, da er det ca en halvtime igjen.

6203149[/snapback]

Bruker aldri den indikatoren jeg. Når batterilyset viser rødt, så spiller jeg kanskje 20-30min til og setter den til lading.

Lenke til kommentar

Noen som har spill anbefalingen?

 

Har sjekket litt på Gamespot, kjøper den mest for BrainAge, LostMagic, M&L: Partners in Time, AW: Dual Strike.

 

Men ser jo at det finnes mange andre geniale spill som er der ute.

 

Gleder meg! Reiser mye fra Kristiansand til Stavanger, og skal definitivt la bilen stå etter jeg har fått hendene på en "Lite" :dribble:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...