Gå til innhold

Symantec saksøker Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om ikke Symantec er noe nervøs for alle sikkerhetsfunksjonene MS planlegger å bygge inn i Windows, det vil helt klart redusere markedet Symantec lever av i dag. Tror dette er en krampetrekning for å utsette og kanskje sette en stopper på viktige funksjoner i Vista, men tviler vel på om de kommer til å lykkes... utfra denne artikkelen høres det noe "vagt" ut.

Lenke til kommentar
Jeg håper det svir for Microsoft, men som vanlig så er det nok de med den største pengesekken som kommer best ut av slike søksmål.

6132925[/snapback]

det sier litt om tilstanden i rettsvesenet der borte. Mest penger = best advokat = best reslutat. Snakker om rettferdighet og rettsikkerhet

Lenke til kommentar
Jeg håper det svir for Microsoft, men som vanlig så er det nok de med den største pengesekken som kommer best ut av slike søksmål.

6132925[/snapback]

det sier litt om tilstanden i rettsvesenet der borte. Mest penger = best advokat = best reslutat. Snakker om rettferdighet og rettsikkerhet

6133037[/snapback]

Ja det er desverre slik i USA, og til dels også i Norge. Der borte er en god advokat og penger alt som skal til for å blo frikjent.

 

BTW: For noen år siden ble Microsoft dømt til å bli splittet i to, men hvordan vred de seg unna den gangen??

Lenke til kommentar
Jeg håper det svir for Microsoft, men som vanlig så er det nok de med den største pengesekken som kommer best ut av slike søksmål.

6132925[/snapback]

det sier litt om tilstanden i rettsvesenet der borte. Mest penger = best advokat = best reslutat. Snakker om rettferdighet og rettsikkerhet

6133037[/snapback]

 

Jeg tror nok verken Microsoft eller Symantec har problemer med advokathjelp i øverste klasse. Dette er en tynn sak for Symantec, derfor tror jeg MS nok en gang vil gå av med seieren.

Endret av fredriri
Lenke til kommentar

Sånne saker som dette her er utrolig underholdende for oss utenforstående. Særlig nå det som nevnt over er populistisk pressevarianter vi leser. Sakens kjerne er nok endel mer komplekst enn det vi får vite av denne artikkelen eller andre teknologinyhetssider.

Men vi får vel greie oss med dette. Det her er i det minste morsomt. Og det finnes jo nok av Community Technology Previews der ute for de som må ha Windows Vista akkurat nå (den siste BETA-versjonen var visst veldig stabil).

 

Edit: typo fix

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Et siste tungt pust fra Microsoft. Symantec er et bedritent selskap. Det har hele tiden laget programmer som skal prøve å ta over deler av operativsystemets jobb, og derfor er det masse inkompatibel software som kjører på maskinen. Nå er det ferdig fiks over for tredjeparts virussoftware til den jevne bruker, de pengene skal istedetfor til Microsoft.

 

Hvis microsoft taper, betaler de bare symantec, og så slipper de vista alikevel.

 

Les/se på channel9.msdn.com , -vista er mer enn bare glossy pictures...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...