Gå til innhold

E-bok fra Hitachi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nåja, ser fram til at dem for privatbruk kommer på markedet. da blir det mer praktisk med rollespillbøker i pdf-format :)

6106598[/snapback]

 

ja det gleder jeg meg til også!

 

rollespill er jo bare så utrolig gøy!!

 

jeg liker å kle meg ut som en trollmann med hatt og briller og løper rundt i skogen og leser fra rollespill-boka mi.

 

harry potter er forbildet mitt. han er bare så tøff! jeg kler meg ofte ut som han.

Kanskje du kunne tenke deg å møte meg i skogen en dag og leke harry potter med meg? så kan du være sauron og jeg harry potter som dreper deg med tryllestaven min.

 

ikke drepe på ordentlig da. for i et rollespill så leker vi og fantaserer og drømmer oss bort.

 

:w00t:

Lenke til kommentar
nåja, ser fram til at dem for privatbruk kommer på markedet. da blir det mer praktisk med rollespillbøker i pdf-format :)

6106598[/snapback]

 

ja det gleder jeg meg til også!

 

rollespill er jo bare så utrolig gøy!!

 

jeg liker å kle meg ut som en trollmann med hatt og briller og løper rundt i skogen og leser fra rollespill-boka mi.

 

harry potter er forbildet mitt. han er bare så tøff! jeg kler meg ofte ut som han.

Kanskje du kunne tenke deg å møte meg i skogen en dag og leke harry potter med meg? så kan du være sauron og jeg harry potter som dreper deg med tryllestaven min.

 

ikke drepe på ordentlig da. for i et rollespill så leker vi og fantaserer og drømmer oss bort.

 

:w00t:

6106739[/snapback]

 

Er det plass til meg også? Jeg kan være en dverg, for jeg har kjøpt en rollespill bok hvor man lærer dverge-språket!! Da kan jeg si "Mellon- gargamel - ballin" som betyr

"mOrra di sugerr" til sauron. :thumbup:

 

Endelig noen som er like glad i fantasiens verden som meg!11

Lenke til kommentar
Er det plass til meg også? Jeg kan være en dverg, for jeg har kjøpt en rollespill bok hvor man lærer dverge-språket!! Da kan jeg si "Mellon- gargamel - ballin" som betyr

"mOrra di sugerr" til sauron.  :thumbup:

 

Endelig noen som er like glad i fantasiens verden som meg!11

6106783[/snapback]

 

I rollespillets verden er det plass til alle!

Dverger, nisser og troll!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
hmm, jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om det der bør leses sarkastisk eller ikke...

6106872[/snapback]

 

Jeg beklager hvis jeg var uklar, men jeg er helt ny i rollespillets verden og prøver å komme i kontakt med andre tryllemenn som jeg kan dele erfaringer med.

 

Men saken er at jeg har blitt veldig ivrig på dette her. Noen ganger er jeg så ivrig at det hender jeg blir usikker på om jeg fortsatt er i rollespillets verden når jeg har lagt meg på kvelden.

 

Jeg skulle vel egentlig ønske jeg var Harry Potter på fulltid med min flotte kappe, tryllestav og stripete slips.

 

Sarkasme hører ikke hjemme i fantasiens verden, eller Narrnia som jeg liker å kalle min rollespill-verden.. (som til dags dato bare består av et individ; meg selv)

 

Mvh

Harry Potter

Tryllemannen

 

:w00t:

Lenke til kommentar
om det går an å gjøre endringer på dokumentet underveis via denne saken så er den vel mer den bare en ebokleser. eller hva?

 

nåja, ser fram til at dem for privatbruk kommer på markedet. da blir det mer praktisk med rollespillbøker i pdf-format :)

6106598[/snapback]

 

 

Jeg velger å se bort ifra diverse andre rollespillrelaterte kommentarer og svarer på din. JA det gleder jeg meg også til... har så mange hyller med bøker jeg kunne tenke meg å ha tilgjengelig overralt uten å knekke ryggen...*glede seg*

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Kjempegreie å få alle fagbøkene inn på en sånn.

 

I løpet av 5 års studie har du tjent opp igjen den utgiften e-bok leseren er...

 

Forutsatt at innholdet er gratisish :\

 

 

Jæla kjedelig med en konstant ripe på alle sidene du leser dog, hvis du først er uheldig og ødelegger den en smule...

 

For ikke å snakke om de som prøver å rette opp feil med korrekturlakk.. :ermm:

Endret av GaKKGaKk
Lenke til kommentar

Det ideelle hadde vært en ca 0,5-1cm tykk sak. Som har e-ink som viser farge, bare bruker strøm når den skal bytte side og som tar PDF filer direkte fra ett CF kort...

 

Til en pris som gjør det hele tilgjengelig for massemarkedet. Betaler glatt 1000-2000kr for en slik sak jeg.

 

Så må jeg bare ha CF kort store nok til alle bøkene jeg har...:roll:

Lenke til kommentar
Det ideelle hadde vært en ca 0,5-1cm tykk sak. Som har e-ink som viser farge, bare bruker strøm når den skal bytte side og som tar PDF filer direkte fra ett CF kort...

 

Til en pris som gjør det hele tilgjengelig for massemarkedet. Betaler glatt 1000-2000kr for en slik sak jeg.

 

Så må jeg bare ha CF kort store nok til alle bøkene jeg har...:roll:

6110585[/snapback]

 

Hva med Wi-Fi og internt flash-minne? Flashmoduler på 4-32GB bør jo ha kommet ned i pris til dette blir tilgjengelig for vanlige dødelige og bladkjøp kan vel like gjerne gjøres direkte i bladkioskens egen WLAN-sone eller hvor som helst ellers over IRead Literature Store?

 

Liker ikke å sette meg foran en skjerm og lese, dette tror jeg imidlertid kunne ha vært noe..

 

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar

Humz, hvis dette blir for billig, så regner jeg med at jeg må skifte jobb.. (jobber innenfor papirbransjen)

 

 

Men, seriøst, denne med farvebilder og mulighet for å lese CF kort (jeg kan tenke meg at jeg f.eks vil ha bøkene mine i en hylle og ikke miste alle hvis jeg skulle være uheldig og mose leseren min.) Tanken bak er meget bra.

 

Ønsker meg en sånn sak som hun har i serien Ergo Proxy. Den er akkurat slik jeg ønsker meg.. . .. :D

Lenke til kommentar

dem minnekorta tåler en del (var det ikke amobil som både kokte og dypfryste ett?). og siden en kan ta dem ut så mister en ikke alle bøkene selv om en skroter leseren. det en mister er tilgangen på bøkene opp til den dagen hvor en har skaffet seg en ny leser.

 

og jeg mener å ha lest at toshiba har farge-eink på gang.

 

og selv med en tablet så hadde eink vært genialt siden det som eter mest strøm på en laptop for tiden er vel skjermen. husk at så lenge den viser ett bilde så trenger den strøm både til å vise det og til baklyset. med en eink skjerm så kunne skjermbildet vært statisk helt til noe måtte oppdateres, og da bare brukt strøm til å oppdatere den delen som trenger det.

 

helvet heller, jeg gleder meg til å se mobiler med eink skjermer. teknisk sett så kan en da få ordnet med en mobil som også kan være en "pda" eller web-enhet på lik linje med nokia sin 770. dette rett og slett fordi en kan rulle sammen eink-skjermer ;)

 

det en gjør er å ha en liten eink-skjerm for visning av nummer osv. denne kan gjerne være i gråtoner. og så har en muligheten til å trekke ut ene siden av telefonen slik at en får utrullet en større skjerm med farger. :dribble:

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...