Gå til innhold

Ricoh for tøffe forhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Jeg har dårlige erfaringer med Caplio.

Kjøpte Ricoh Caplio R5 etter at to av mine venner hadde anskaffet det.

Displayet ble ødelagt etter noen uker uten at jeg vet hvordan det skjedde. Via fotobutikken ble det sendt inn til reklamasjon. Svaret var at det ikke ble erstattet fordi det ble definert som brukerfeil. Det kostet like mye å reparere det som et nytt koster. Jeg valgte å si nei til å betale for reparasjon. Mine to venner har fortalt at de også fikk feil og problemer med sine R5. Det ser for meg ut som Caplio er et meget følsomt produkt som lett slutter å fungere og som man vanskelig får garantireparert. Jeg har i tillegg nå fått regning fra fotoforretningen på kr 400 for "Forhåndsundersøkelse av Ricoh Caplio R5". Nå har jeg et 2 GB minnekort og et batteri til Caplio R5 som jeg ikke trenger.

mvh skuffet Capliokjøper

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...