Gå til innhold

Warcraft-filmen kunngjerast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Full rollebesetning, uten polygoner? 

 

Betyr dette altså at det ikke blir animasjon som introen til WC3?  Men altså ekte menneskelige skuespillere?

6074931[/snapback]

 

Det står jo i artikkelen at det ikke blir en animasjonsfilm ;)

 

Dette har jeg ventet på utrolig lenge, men da i form som en animasjonsfilm..Men men, det hele høres jo lovende ut. Får bare håpe det ikke blir en B-film.

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

Jeg tviler sterkt på om Blizzard lar filmen bli dårlig. Så jo hvordan det gikk med SC: Ghost da de var litt misfornøyd med det. Dessuten har vel Blizzard nok penger på bok nå til å gjøre det til en suksess.

 

(Klarer nesten ikke tenke meg hvor jævlig det må ha vært for de som jobbet dag inn og dag ut for å lage det spillet så bra at Blizzardledelsen skulle bli fornøyd for så å se alt gå rett i dass) (Ja, kanskje jeg liker lange setninger da)

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

Dette kan enten bli råbra, eller noe møkker...

Men tviler sterkt på at Blizzard vil gi ut en drittfilm...

 

Lurer på hvilken tid den vil ta seg av.. første krig? Thralls oppvekst? Arthas vei mot å bli Lich King? hele WC3?

Så enormt mye bra de kan hente... Nei, gi med en 3x1.5time eller noe slikt. allt for mye bra som de ikke må utelate!

 

2 ord om dette: Ambisiøst, utfordrende.

 

Tror de skal legge seg skikkelig i selen for å få tillfredsstillt fansen :)

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

genialt dette her da! det er jo så utrolig mye å hente fra warcraftverdenen. som mange nevner her er jo thrall og arthas noen karakterer.. gleder meg! Blizzard er strenge.. det er derfor jeg tror filmen blir bra.

 

men siden det ikke blir en animasjonsfilm, mister jo filmen litt av warcraft sjarmen med den , hva skal jeg si?, "cartoony" grafikken.

 

og la bare merke til at Mith ikke nevnte Diablo 3 i lista si.. hvordan kunne du glemme D3!?

Lenke til kommentar
og la bare merke til at Mith ikke nevnte Diablo 3 i lista si.. hvordan kunne du glemme D3!?

Jeg vil ha mer WarCraft & StarCraft og gjerne en animert film i ren wc3-intro-stil.

Er ikke så veldig klar for skuespillere.

Men men, kan ikke få alt her i livet skjønner jeg. Får vel håpe på at det snart kommer noe nytt på strategi-fronten fra blizzard. Diablo grinding kan godt vente til jeg har glemt wow grinding :)

Lenke til kommentar

I følge Aftenposten hadde de dette å si. "Filmen kommer derimot ikke til å basere seg på en historie tatt fra et av spillene, som har kommet ut siden 1994. Det kommer til å bli skrevet en helt ny historie til filmen, som selvsagt kommer til å inkludere både troll, alver, orker og zombier."

 

Bryr meg midt i brunøyet om denne filmen hvis Arthas ikke er med :tease:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...