Gå til innhold

Grand Theft Auto IV annonsert (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Eksklusivt for Xbox 360" my ass.

Det var GTA3 også, altså eksklusivt for kun èn spillmaskin i starten (+Halo, RE4, og mange andre spill). Alle disse kom(mer) til flere spillkonsoller nå.

 

Et halvår etter release'n for 360 får vi PC-brukere også utøve blind vold i virtuelle gater. :wee:

 

Forresten fint å se at noen begynner å dumpe Sony også, så får de (og brukerne av deres konsoller) også kjenne hvordan vi PC-brukere har hatt det i løpet av det siste tiåret.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Eg har aldri likt de nyere GTA spillene, men likevel sitter eg igjen med en feelgood følelser overfor MS her. Sony fortjener litt spank de også,ser ut til at de får en del av det under årets E3.

 

Kansje også eg kan bli grepet over GTA denne gang?

Lenke til kommentar

AvIOn: 2 år er mye? Tulliball! Utifra den infoen vi har fått, høres det jo ut som at avtalen nylig er ingått, og at spillet enda ikke er under utvikling. Å utvikle et spill på to år, spesielt et som har next-gen grafikk og hele pakka, det synes jeg ikke er noe lang tid.

 

Det skal ikke forundre meg om at det blir utsatt et helt år til.

Lenke til kommentar

Jeg leste et inlegg på et annet forum som hadde en link til http://www.gtaportable.com/ hvor de også hevder at GTA4 kommer likt til PS3 og Xbox360. er nok litt forvirring nå i forbindelse med pressekonferansen. Særlig siden Moore annonserte at Xbox360 får en eller annen form for nedlastbare episoder (eller noe slik). Blir nok klart om en dag eller to hva som er ekslusivt og hva som ikke er det.

Lenke til kommentar

Dette var interessant. Sony har ikke gjort en fryktelig god figur hittill på E3, og hvis MS og Nintendo fortsetter å bite dem i anklene... jo større de er jo hardere faller de. :)

 

EDIT: Ikke 360-eksklusiv likevel, enda bra for Sony. :) Men fint å slippe å vente et år før det kommer på andre platformer.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...