Gå til innhold

Warcraft-film på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette satte en real støkk i respekten jeg har for Blizzard som en seriøs spillutvikler  :no:

6069886[/snapback]

 

Tull og tøys i mine auge. Eg meiner at WoW er ei avsporing i kvalitet i forhold til warcraftuniverset kontra dei tidlegare trategi/rpg-spela (spes wc3). Ja, WoW har tonnevis av historiske element, men desse meiner eg er formidla på ein dårleg måte.

 

Har lenge ønskt meg ein Warcraftfilm, og som andre håpar eg, og nesten veit, at den vert ein rein animasjonsfilm.

 

På ein måte kunne eg tenke meg ein film om War of the Ancients, men det hadde sannsynlegvis berre vorte sett på som ein dårleg lotr-kopi. Ein film om Medivh, Lothar, Llane og den andre krigen hadde vore topp trur eg.

Lenke til kommentar
Dette satte en real støkk i respekten jeg har for Blizzard som en seriøs spillutvikler  :no:

6069886[/snapback]

 

Tull og tøys i mine auge. Eg meiner at WoW er ei avsporing i kvalitet i forhold til warcraftuniverset kontra dei tidlegare trategi/rpg-spela (spes wc3). Ja, WoW har tonnevis av historiske element, men desse meiner eg er formidla på ein dårleg måte.

 

Har lenge ønskt meg ein Warcraftfilm, og som andre håpar eg, og nesten veit, at den vert ein rein animasjonsfilm.

 

På ein måte kunne eg tenke meg ein film om War of the Ancients, men det hadde sannsynlegvis berre vorte sett på som ein dårleg lotr-kopi. Ein film om Medivh, Lothar, Llane og den andre krigen hadde vore topp trur eg.

6070545[/snapback]

 

Det meste av spill -> film ender i katastrofe. Jeg tror ikke jeg trenger å nevne noen eksempler.

 

Filmen kommer ikke til å bli CGI. Blizzard har jo solgt rettighetene til Legendary Pictures. Det er de som kommer til å produsere filmen.

 

http://www.imdb.com/company/co0159111/

 

Som du ser der er ikke selskapet involvert i noen, cgi produksjoner. Blizzard's cg avdeling har ingen ting med filmen å gjøre + at de aldri ville ha kunnet lage en full film. De er små og spesialisert på spill introer.

 

Så jeg frykter vi kommer til å få en dårlig blanding mellom cg og ekte film.

Lenke til kommentar
Dette satte en real støkk i respekten jeg har for Blizzard som en seriøs spillutvikler  :no:

6069886[/snapback]

 

Tull og tøys i mine auge. Eg meiner at WoW er ei avsporing i kvalitet i forhold til warcraftuniverset kontra dei tidlegare trategi/rpg-spela (spes wc3). Ja, WoW har tonnevis av historiske element, men desse meiner eg er formidla på ein dårleg måte.

 

Har lenge ønskt meg ein Warcraftfilm, og som andre håpar eg, og nesten veit, at den vert ein rein animasjonsfilm.

 

På ein måte kunne eg tenke meg ein film om War of the Ancients, men det hadde sannsynlegvis berre vorte sett på som ein dårleg lotr-kopi. Ein film om Medivh, Lothar, Llane og den andre krigen hadde vore topp trur eg.

6070545[/snapback]

 

Det står ingenting om en film basert på World Of Warcraft Faktisk nevnes ikke WoW med ett eneste ord... derimot en film basert på Warcraft universet... Learn to Read (the not-so-fine print)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Hvor lenge er det til Uwe Boll kommer inn i bildet nå?  :p

6070113[/snapback]

hehe satt å tenkte det samme.

 

men dette blir nok som de fleste andre spill til film filmer. ikke så veldig bra. og om jeg skulle ta feil, så er det uansett like greit å ha lave forventninger.

 

men jeg tipper at en av de største grunnene til å lage denne filmen er at minst 6 millioner wow spillere vil se den.

Lenke til kommentar
Så kommer filmindustrien og ødelegger warcraft for alltid!! Noen som husker Dungeons & Dragons the Movie...  :wallbash:

6071245[/snapback]

 

 

Slik reagerte verden når nyheten om at LotR skulle filmatiseres kom.... Du så jo hvordan det gikk?

 

Jeg håper det blir noe av. Og hvis den skulle vise seg å vere en skuffelse...ja hva så? Er jo bare en film for svarte...

Endret av Hawkmoon
Lenke til kommentar

Det kan gå¨to veier...enten utrolig bra eller utrolig dårlig.

 

Hadde det vært Bill Roper og gutta som satt på Blizzard og styrte mye av det kreative, så hadde jeg trodd det gikk bra. Men etter at vivendi kjøpte opp blizzard og Roper + den harde kjernen stakk, har jeg heller liten tro på blizzard for å være helt ærlig. Jeg tror iallefall at kvaliteten kommer til å gå ned i forhold til hva man er vandt med...

 

Og ettersom man sannsynligvis ikke har samme standfaste integriteten og driven til å gjøre kvalitet utav alt man gjør, tror jeg man sitter igjen med endel pengegriske vivendi execs som bare tenker penger. Mulig jeg er litt dommedagsprofet her men...

 

kort og godt... hvis integriteten til gamle blizzard er intakt tror jeg det blir konge.

 

hvis ikke...thja...jeg husker godt hvor forfærdet jeg ble av Dungeon's & Dragons, iallefall den første..2'ern var vel ikke like ille (på ingen måte god, men ikke like ille).

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...