Gå til innhold

Windows Live Search klar til sommeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det heter Windows Live, kan vi da gå ut ifra at det vil bli forbeholdt Windows-brukere, eller vil Microsoft gjøre tjenesten plattformuavhengig?

De vil vil ratt innføre noen "fikse" nye lukkede standarder i IE som tjenesten avhenger av, fordi "kundene ønsker det"(synes jeg har sett det som grunn for mye tull de har finni på).

Lenke til kommentar
Siden det heter Windows Live, kan vi da gå ut ifra at det vil bli forbeholdt Windows-brukere, eller vil Microsoft gjøre tjenesten plattformuavhengig?

De vil vil ratt innføre noen "fikse" nye lukkede standarder i IE som tjenesten avhenger av, fordi "kundene ønsker det"(synes jeg har sett det som grunn for mye tull de har finni på).

6052431[/snapback]

Alle tjenestene er webtjenester (de fleste AJAX) slik som Gmail og Google Reader, Google Calendar ol. Så de skal i utgangspunktet være plattformuavhengige. Men gidder Microsoft å bruke tid på å lage tjenestene kompatible med alle nettlesere?

Foreløbig har de sakt at de fleste tjenester skal være kompatible med IE og Firefox. Men jeg tviler på at de vil være kompatible med Opera og Safari, og beta tjenestene tror jeg heller ikke kommer til å være så veldig kompatible med Firefox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...