Gå til innhold

Dyr nettadresse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor i h******* skal staten bruke penger på noe så sinnsykt unødvendig?

 

det er trosslalt skatte pengene vår dei bruker til slikt tull.

 

Men egentlig, hvorfor NAV.no, hvorfor ikkje ATS.no Aetat, Trygdeetaten og Sosialetaten

 

staten waster så sinnsykt med penger rundt seg at det er grenseløst vilt.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

For meg så er ikke dette så ille å lese, selv om jeg synes at det er helt på tryne.

 

For de som venter på at skolen skal bli bygget ut og bedre, de som sitter på gamlehjem som spiser lapskaus og blir vasket hver tredje uke eller de som venter lenge på en viktig og dyr behandling med liten statsstøtte så kan nyheter som dette skjære igjennom et hjerte!

 

Selv om det ikke er allverdens som kan gjøres for 3.5 millioner så er dette skamløs sløsing av penger! :angry:

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar
For meg så er ikke dette så ille å lese, selv om jeg synes at det er helt på tryne.

 

For de som venter på at skolen skal bli bygget ut og bedre, de som sitter på gamlehjem som spiser lapskaus og blir vasket hver tredje uke eller de som venter lenge på en viktig og dyr behandling med liten statsstøtte så kan nyheter som dette skjære igjennom et  hjerte!

 

Selv om det ikke er allverdens som kan gjøres for 3.5 millioner så er dette skamløs sløsing av penger! :angry:

6054002[/snapback]

Vis dette domenekjøpet gjør at de ikke trenger å bruke så mye penger på markedsføreing er det jo bare posetivt. De viser at det faktisk er noen statsansatte som greier å tenke litt.

Staten må jo faktisk få folk til å bruke tjenesten og da hjelper det bra med et godt domenenavn som er enkelt å huske. Og med denne tjenesten vil jo også staten spare masse penger siden de ikke trenger å bruke så mye på administrasjon. Og da vil jo staten faktisk spare en del penger på å kjøpe et så dyrt domene.

 

Men det jeg ikke skjønner er hva som gjør at nav.no er så veldig mye enklere å huske en andre domenenavn. Hvorfor bruker de f.eks. ikke minside.no som de allerede har kjøpt opp og som skal brukes til statlige tjenester. Da sparer de ikke bare masse penger, men det gjør også det mye enklere for folk å huske nettadressen siden alt er samlet på ett sted.

Lenke til kommentar
Men det jeg ikke skjønner er hva som gjør at nav.no er så veldig mye enklere å huske en andre domenenavn. Hvorfor bruker de f.eks. ikke minside.no som de allerede har kjøpt opp og som skal brukes til statlige tjenester. Da sparer de ikke bare masse penger, men det gjør også det mye enklere for folk å huske nettadressen siden alt er samlet på ett sted.

6062073[/snapback]

Hvorfor ikke bare www.staten.no og derfra linket til alle viktige sider som ikningskontoret, biltilsynet, osv. og hatt det som en "startside". F.eks www.staten.no/nav og www.staten.no/ikningskontoret

 

og ats.no som er nevt tidligere høres også mer fornuftig ut og lettere å huske...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...