Gå til innhold

Kulturo: Red Hot er forbanna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratis musikk til folket er bra. De har jo nok penger disse gutta, det er ikke min feil at de bruker hele 18 måneder og masse penger på å lage et album. De skulle brukt en ettermiddag og kassettspiller istedet for lang tid og studio, så hadde de nok ikke blitt så hårsåre over spilt melk.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Idiotisk utsagn Nonsens, tror du cd'n ville blitt like bra hvis de hadde gjort det du sier?

 

Husker "I disappear" ble leaka, Metallica gjorde en stor sak ut av det mot Napster, og det med god grunn...

Det samme ser ut til å ha skjedd her, noe som er latterlig...

Lenke til kommentar
Idiotisk utsagn Nonsens, tror du cd'n ville blitt like bra hvis de hadde gjort det du sier?

6043927[/snapback]

Selvfølgelig ikke. Jeg bare kommer alle de som kommer til å hevde at slike lekkasjer eller fildeling av musikk generelt ikke skader på noen måte i forkjøpet. Bare vent; de drøsser inn her nå hvert øyeblikk og forsvarer sin rett til å forsyne seg gratis med nebb og klør.

 

For i følge en del mennesker her på forumet så koster det jo hverken tid eller penger å lage musikk og å kreve betalt for det er det bare noen svin av noen kapitalister som driver med blir det jo hevdet over en lav sko i andre tråder. ;)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Skjønner att dem blir sure, men kan da umulig bli overrasket att plata er ute før den er offesielt sluppet.

 

Selv om fansen laster den ned kommer mange til og kjøpe den uansett. Pleier alltid og laste ned nye album til de artistene jeg hører på men kjøper dem alltid når de kommer ut.

 

Og innlegget til Nonsens er jo bare......nonsens.

Lenke til kommentar

Enig med det Chevelle sier. Forresten så leste jeg hele innlegget til Flea. Virker som han lever i preinternet tid samtidig som han publiserer sine lamentasjoner i dette mediet. Forslaget (og mulig en realitet i usa snart) om å gi opp til 11års fengsel for nedlasting av f.eks. deres nye plate er selvsagt helt absurd.

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

jeg syns ikke akkurat det kom som et sjokk at plata til et såpass stort band ble lekket ut før tiden. og i mitt tilfelle så kjøpte jeg flere cder etter at jeg begynte å laste ned, fordi jeg da oppdaget flere artister, og kjøpte og flere fordi jeg fikk hørt igjennom hele albumet ordentlig og bestemte meg for om jeg vil ha det eller ikke.

 

kanskje hele greia bare var en pr jippo for å øke salget ? :p

Lenke til kommentar

Kom ikke som noen overraskelse at albumet ble lekket ut før den ble lagt ut for salg, da det er et stort band det er snakk om. Merkelig dersom de ikke forutså at noe slikt kom til å skje. Har forresten hørt albumet, og det er ikke dårlig. :D

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...