Gå til innhold

Metal Gear Solid blir film


O.J

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper som trådstarter at de tar seg god tid når de lager filmen. Men det kommer vel mer an på budsjettet enn tiden de bruker. Filmer basert på spill og tegneserier har en lei tendens til å bli fryktelig dårlige. Spiderman, hulken, x-men, resident evil osv var alt sammen noe fordømt vrøvl. :wallbash:

 

Hell-boy derimot. :)

Lenke til kommentar
Jeg håper som trådstarter at de tar seg god tid når de lager filmen. Men det kommer vel mer an på budsjettet enn tiden de bruker. Filmer basert på spill og tegneserier har en lei tendens til å bli fryktelig dårlige. Spiderman, hulken, x-men, resident evil osv var alt sammen noe fordømt vrøvl. :wallbash:

 

Hell-boy derimot.  :)

6039067[/snapback]

 

Spider-man filmene er jo bra. de har jo blitt en suksess.

 

Catwoman derimot var så dårlig at jeg blir irritert bare av å tenke på det, spesielt siden det er tydelig at de har brukt en del penger på å lage filmen.

 

Hvor bra Hellboy er kan vel diskuteres.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

er ikke overasket at det vil komme film.

MGS er et utrolig bra spill og historien er bare genial.

husker enda når jeg var 8 år og fikk prøve MSG for første gang, det var en spill jeg fullførte over 10 ganger iløpe av noen få år. har store forventninger til denne filmen

Lenke til kommentar
Dette leste jeg faktisk i et PS1-magasin for mange år siden, var vel 1 år etter MGS1 kom. Da var det hvertfall rykter om at Keanu Reeves skulle spille Solid Snake. ;)

Han kan vel ligne litt, men skuespillerferdighetene hans kan vel diskuteres.

 

"I know kung-foo!" :fun:

6036084[/snapback]

 

Husker dette bladet jeg også, gikk i full fyr og flamme av ekstase :p

Blir spennende og se hvem som kommer til og spille snake

Lenke til kommentar

Kojima bør aller helst være med i gamet fra starten av og rette opp alle de feilene regisøren måtte finne på å gjøre, hvis produktet skal være bra. Samt riktig skuespiller bure være med. Ser for meg enten Tom Cruise eller Christian Bale som Solid Snake, sistnevnte har en riktig så røff stemme. :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...