Gå til innhold

Omtale av Buzz: The Big Quiz (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da kan jo jeg for min del si at folk som likte Buzz, ikke kommer til å like denne med det første...

 

- Kjedelige spørsmål som gjentas altfor ofte

- Buzz bruker lang tid på prat mellom rundene

- Passer ikke som vors/nachspill! :p

- Kan ikke velge lengde på spillene, bare antall runder

 

+ Opptil 8 spillere samtidig

+ Bedre menyer

+ Spille som en kjendis

 

Får en 5/10 av meg...

Lenke til kommentar

Svortevik: bare at det garantert er morsomt med finsk modus etter et anseelig alkoholinntak for nordmenn...

 

En ting som kom godt med for undertegnede da vi hadde en big quiz-showdown i går var forøvrig at det nå er mulig å kjøre en ren spørsmålsrunde som går i forholdsvis stort tempo med et valgfritt antall spørsmål (10-100).

Lenke til kommentar

Må si meg uenig i at den nye Buzz-stemmen er bedre enn den gamle. Er omtrent like "ille", etter min mening.

 

Tragisk at de ikke tillater åtte spillere i standardmodusen - det hadde vært helt knall, med forbehold om at "Ja, la oss legge ned buzzerne et øyeblikk og se på stillingen" ble kuttet.

 

Vi VET hva stillingen er! Vi er faktisk pinlig opptatt av det! Og det er ikke nødvendig å bruke 45 sekunder på å gå gjennom den! Grr!

 

I det hele tatt er det trist at Relentless ikke setter noen som virkelig forstår spilldesign til å lage disse spillene. Det er morro - men det kunne vært så mye bedre!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...