Gå til innhold

Add-ons for Internet Explorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruk heller Opera :)

5995932[/snapback]

Opera har jo ikke noen add-ons side. Så jeg sier heller:

Bruk heller Firefox! (vis du trenger masse vis av add-ons)

 

Men for all del Opera er en veldig god nettleser og etter mitt syn mye bedre enn Firefox siden den faktisk greier å åpne pop-ops i en ny fane uten å bruke hele vindusbredden + en mengde mye bedre funsjoner.

Så vis man ikke trenger en masse helt spesielle add-ons er Opera helt ypperlig.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Her er noen eksempler på tilleggsprogrammer for Internet Explorer som tilbys via den nye nettsiden:

 

    * Ad-Aware SE Personal Edition

    * Spybot - Search & Destroy

Disse finnes jo i utgaver som er uavhengige av I.E så jeg ser ingen grunn til å frivillig begrense disse programmene til bare I.E.

Lenke til kommentar
Her er noen eksempler på tilleggsprogrammer for Internet Explorer som tilbys via den nye nettsiden:

 

    * Ad-Aware SE Personal Edition

    * Spybot - Search & Destroy

Disse finnes jo i utgaver som er uavhengige av I.E så jeg ser ingen grunn til å frivillig begrense disse programmene til bare I.E.

5999347[/snapback]

Det finnes versjoner som er plugin for IE? IE trenger ivertfall den beskyttelsen hele tiden.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...