Gå til innhold

Amobil og VG går sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite å si? Les på forumet etter mange av testene, folk rister på hodet og forstår ikke hvorfor telefonene får karakterer som de gjør, spesiellt når de andre store sier noe ganske annet, eksempelvis Mobile-Review, MobileBurn, og norske som itavisen, dinside, svenske mobil, osv.

 

Les testen av 6280, som fikk terningkast 6, så forstår du hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Tull å si Amobil.no er fanboys.

 

Når det kommer til om dette samarbeidet er positivt eller negativt kommer det helt an på hvordan man ser på det. Personlig hater jeg VG. Samtidig får VG en bedre mobildekning (finnes det én her på forumet som ikke ler av mobiltester på Dagbladet, VG og andre "forbrukersider"?) mens Amobil får et større publikum og dette kan vel sees på som positivt?

Lenke til kommentar
Tull å si Amobil.no er fanboys.

 

Når det kommer til om dette samarbeidet er positivt eller negativt kommer det helt an på hvordan man ser på det. Personlig hater jeg VG. Samtidig får VG en bedre mobildekning (finnes det én her på forumet som ikke ler av mobiltester på Dagbladet, VG og andre "forbrukersider"?) mens Amobil får et større publikum og dette kan vel sees på som positivt?

5996429[/snapback]

Mer publikum, mer reklameinntekter :yes:

Lenke til kommentar
Det er ikke positivt, Amobil er Nokia fanboys. Så, positivt for Nokia ihvertafall, men ikke VGs lesere.

5995498[/snapback]

Kan ikke si at jeg ser noen som helst form for nokia-favoritisering på amobil sine nettsider så kom nå heller med litt mere info i stede for å slenge tomme påstander rundt om på forumet.

Lenke til kommentar
thklinge: Jeg har lest begge de testene og jeg venter fortsatt på en forklaring på dine bastante uttalelser.

 

Du har to valg: Forklar deg eller å la være å skrive noe (såfremt det ikke er saklig).

6016106[/snapback]

Vil ikke si at en sekser var fortjent. Etter snittet av delkarakterene hadde kanskje 5 vært mer fortjent.

 

Men Amobil=fanboys, tviler på det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...