Gå til innhold

MacBook får større skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min dell i9400 koster jo like mye ny og yter jo veldig mye bedre.

5984969[/snapback]

 

Så rart at jeg nå forsøker å konfigurere en i9400, men jeg tillates ikke å gi den like gode specs som MacBook Pro 17".. Bare x1400, for eksempel. Prisen er dog den samme, ja.

 

Kanskje folk snart kan begynne å se at Mac ikke er dyrere enn andre datamaskiner med tilsvarende spesifikasjoner?

Lenke til kommentar
Min dell i9400 koster jo like mye ny og yter jo veldig mye bedre.

 

Men jeg betalte ikke nesten 25k for min da :p

5984969[/snapback]

 

Inspiron 9400 (e- value n04945)

25 313,75 kr

Inkl. mva, miljøgebyr og frakt

Fra 25 313,75 kr

Nå fra

24 413,75 kr

Inkl. mva, miljøgebyr og frakt

 

Dette ble summen når jeg tok en Dell i9400 og gjorde specene så like som på powerbooken.

DVS

2,16 duo

1GB

webcam

fjernkontroll

bedre skjermkort opp til X1400

osv

 

Så prisen på powerbooken ser ikke ut til å være så ille. Kanskje apple får vek sitt rykte om at de er dyre når specene kan sammenlignes 99%.

Lenke til kommentar
Når kan vi vente 12" utgaven?

5987151[/snapback]

Virker som Intel Mac'ene kommer på løpende bånd, det handler antageligvis bare om at de må kvitte seg med G4 deler og legge om produksjonen for de forskjellige modellene med tankte på Intel/x86 HW. Tipper 12" er klar til sommeren, muligens sensommeren.

Lenke til kommentar
Når kan vi vente 12" utgaven?

5987151[/snapback]

Virker som Intel Mac'ene kommer på løpende bånd, det handler antageligvis bare om at de må kvitte seg med G4 deler og legge om produksjonen for de forskjellige modellene med tankte på Intel/x86 HW. Tipper 12" er klar til sommeren, muligens sensommeren.

5987549[/snapback]

 

Tror ikke det kommer en 12"-utgave, da Apple som så mange andre laptopleverandører satser på bredskjerm. Da blir det nok 13.3" som minste modell (ryktet skal ha det til at det lanseres en 13.3" "ibook"-erstatter om kort tid).

Lenke til kommentar

Jeg ha en bitteliten MacBook/PowerBook snart! Om apple lanserer den så fort som mulig betyr det at den blir billigst mulig (og med best mulige specs) før jeg skal kjøpe. Og iBook har alltid vært for pinglete for meg, så håper de slipper en MacBook, og ikke bare en iBook. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...