Gå til innhold

Asus Lamborghini VX1 snart i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes spesifikasjonene på denne var sinnsykt dårlig forhold til pris man betaler jo sikker 10 000 bare for at det er en Lamborghini PC

5965486[/snapback]

 

 

spesifikasjonene er vel noe av det råeste man får? men ja man betaler nok 4-5 tusen for merker..

5965532[/snapback]

Du får vel råere skjermkort og skjermen i seg selv kunne også godt vært UXGA+ når man skal ha 21500.- for den. Det er sikkert en bra PC, men jeg tror nok at man får mer for pengene andre steder.

Lenke til kommentar

Dette blir omtrent som å bygge en Lamborghini med en Ford-motor :nei:

 

Det blir uansett spennende å se hvor ydmyket den blir sammenlignet med Acers kommende Ferrari-modell som etter ryktene skal være utstyrt med bl.a. Turion 64-X2, samt NVIDIA/AMDs "Yamato"-plattform som visstnok skal representere et kvantesprang i utviklingen for høy-ende bærbare :w00t:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Hvor rått skjermkort det er skal jeg ikke kommentere, men oppløsningen var for pinglete.

 

Oppløsningen er perfekt for den skjermstørrelsen. UXGA 15" har for høy oppløsning og jeg vet at man blir vant til den oppløsningen etterhvert men det blir bare feil. :)

Lenke til kommentar
Synes spesifikasjonene på denne var sinnsykt dårlig forhold til pris man betaler jo sikker 10 000 bare for at det er en Lamborghini PC

5965486[/snapback]

 

 

spesifikasjonene er vel noe av det råeste man får? men ja man betaler nok 4-5 tusen for merker..

5965532[/snapback]

Ikke det råeste man får for den prisen der nei, Chil har helt rett. For denne bærbaren betaler man mest for at Asus har fått æren til å kalle modellen for Lamborghini VX1. Skjermen er ikke dårlig, men heller ikke bra nok for den prisklassen der. Min TravelMate 8103WLMi har bedre skjer. Hadde også forventet 2Gb RAM.

 

Acer TravelMate 8204WLMi slår Lamborghini VX1 langt ned i kista, i tillegg med spikere på toppen av den :) TravelMate 8204WLMi er bedre i stort sett alt. De har forøvrig lik prosessor. Dessuten er Acer'n penere!

 

Hilsen meg :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

fin pc men litt stiv pris. Hadde jeg hatt nok penger hadde den sikkert vært en av de mange laptopsene mine, akkurat som bilene i garasjen...

 

Vet ikke hvorfor så mange kritiserer bilprodusenters forhold med dataindustrien. Synes det er bra at man får se noe nytt design messig på laptop fronten... kan bli litt kjedelig med svart og sølv ...

Lenke til kommentar

4 sylinders motor? 20 000?

en får enten kjøpt til 10 7400 turbocache eller

x1600 for 12000kr

 

så skal de ha 20 000 for den, og hvorfor er det ikke 7900gtx i den? iallefall go 7800 eller go 7900gt eller noe sånt. kunne like godt hatt x200 og semproni denne også. solgt den for 30000.

grei pc til feil pris.

 

seriøst hvorfor ikke 2gb ram og 7900gt eller gtx max cpu på en lamborgini, eller skal det være en mclaren med via chipsett, maxtor hd, knust søppelspann med glass og optiske vev. forstår meg ikke helt på dette. hvis en aj x1600 1gb ram dc er bedre og koster 7000kr mindre? hallo, trenger noe info så jeg kan forandre innlegget mitt, og ta salto og falle ryggplask på en båthengs motor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...