Gå til innhold

Omtale av Stubbs the Zombie (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men du ville vel ikke gitt spillet 3 av 10 bare fordi det er litt ensformig? Jeg ville nå ikke ha gjort det.

5979666[/snapback]

Bare så jeg vet vi har det på det rene: Du sier faktisk selv at

 

Dessuten ble spillet ensformig og kjedelig i lengden.

Likevel er jeg totalt uenig med karakteren. Synes spillet fortjener en 6/10.

Spill som "blir ensformige og kjedelige i lengden" er nettopp hva vi ikke kan gi seks av ti. Gir vi noe seks av ti, innebærer det blant annet at det er verd å legge pengene på bordet for å få tak i spillet. Og jeg vet om veldig mye jeg har mer lyst til enn å betale en haug med penger for noe som er "ensformig og kjedelig i lengden", for å si det slik. :)

Lenke til kommentar
Finnes det spill som ikke er ensformige i lengden? WoW er kjedelig i lengden, men fikk ikke 3 av 10 av den grunn  :hmm: Jaja...

6006509[/snapback]

 

Spørs hvor lang lengden er. Alle spill må på et eller annet tidspunkt bli kjedelige, men det som skiller de gode fra de dårlige spillene er når de blir det. Et godt spill er underholdende fra start til slutt. Et dårlig spill blir kjedelig og ensformig etter en stund...

Lenke til kommentar
Finnes det spill som ikke er ensformige i lengden? WoW er kjedelig i lengden, men fikk ikke 3 av 10 av den grunn  :hmm: Jaja...

6006509[/snapback]

Nesten skummelt at du faktisk spør om dette. Jeg må innrømme at nesten alt jeg spiller, faktisk evner å holde på gleden, oppmerksomheten og drivet hele den tiden det tar å spille gjennom det. Gode spill er, som Polar Pål sier, nettopp spill som er artige, underholdende eller fantastisk stimulerende fra start ... til slutt.

 

Mao: Hvis ikke du opplever noen spill slik, må jeg nesten spørre hva slags spill det er du spiller? :)

Lenke til kommentar

Spilte igjennom stubbs og ja det er repetivt men d er og endel humor. Liker å ha noen lettspilte spill som man ikke trenger vie for mye tid. Og jeg tenker at om dansedelen av spillet hadde kommet ut som standalone så hadde det nok blitt en hit på vors for det er så fengende at d nesten blir teit.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...