Gå til innhold

Command & Conquer 3 bekreftes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Command & Conquer 3: Tiberium Wars er under utvikling for PC hos EA Los Angeles, hvor det blant annet sitter utviklere fra gamleWestwood.

En liten skrifeil der fra siste avsnitt.

 

Ellers bra artikkel. Har jo selv Tiberian Sun, og det er et veldig bra spill, det er det virkelig. Spillet har oversiktlig grafikk, kul basebygging og ikke minst stilige enheter. Om de greier å alge et ordentlig Tiberian spill igjen skal jeg sterkt vurdere å kjøpe det.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Nå har EA bekreftet at et nytt spill er under utvikling, og gir oss samtidig litt mer å tygge på, samtidig som de naturligvis holder en hel del tilbake.

Yes! :w00t: Har venta lenge på denne bekreftelsen!

EA melder at man i det tredje spillet skal gå tilbake til røttene, og de lover mange intense spillopplevelser, akkurat slik tilhengerne av det populære strategiserien forventer.

AHA! No har dei veldig mykje å leve opp til, fallhøgda er høg som FY!

Vi skaper en ny generasjon Command & Conquer-spill som forholder seg til den originale serien, men som er oppdatert med revolusjonerende grafikk, ytterligere strategisk dybde og funksjoner som kommer til å drive sjangeren videre fremover

Akkuratt dette eg har forventa og håpt, men eg må igjen få presisere at dette bør bli bra, sånne uttalelser blir ikkje mykje verd dersom dette viser seg å være ein dårlig fortsettelse på den stien Generals tok.

 

Gje meg sidebar, prefabrikerte bygningar, stort sett dei originale C&C-spela (alle spela i serien, med eit unntak av Generals har strengt tatt hatt samme GUI) og eg er solgt, alle EA sine tidlegare synder skal eg fortrenge dersom C&C3 blir bra.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Som jeg trodde. Gamle westwood gutta (de få som er igjen) som utvikler spillet. Dette blir veldig spennende! Er 110% sikker på at de klarer å få til noe bra her. Og nekter å tro at de skuffer fansen av serien. De er nok smertelig klar over hva som står på spill - og hvor høye forventninger denne hypen ang. spillet har skapt.

 

Gleder meg til E3 nå. Må komme noe mer info der!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...