Gå til innhold

TEST: Seks hodesett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det  noen som har hatt erfaringer med trådløse hodesett? Jeg kunne tenke meg et for å kunne bruke skype uten å måtte sitte med PCen.

5948466[/snapback]

 

Jeg har brukt slikt en stund. Konklusjon, helt genialt. Har PCen i kjelleren og jeg kan høre på musikk mens jeg slår plenen eller sitter på verandaen i andre og griller. Kjøpte settet for noen år siden på lefdal. Et philips sett som lades ved å koble det på samme ledning senderen bruker.

Lenke til kommentar
Har lest testen no, men eg er litt usikker på kass som er best til spillig, og snakke i mic? er det vinnaren av testen eller den andre det nevnte til gaming?  eg skal ha andre høgtalara og til musikken :)

5948304[/snapback]

 

 

Finns ein del andre headset utenom denne testen. Sjølv anbefaler eg og mange andre Sennheiser sine gaming headset. PC150, PC160, PC140 osv...

 

Bra test, håper på fleire slike. Utseende synes eg er viktig. ;)

Endret av Elendil
Lenke til kommentar

Fint med en slik test. Det er ikke mer enn to dager siden jeg tenkte at det var på tide.

 

Hodesettet er oppgitt fra 18 til 28 Hz
Finn feilen.

 

Testvinneren var nok litt dyr, men jeg kommer nok til å kjøpe noe lignende, siden jeg er lei av billige hodesett som er elendige. Jeg har hatt fire hodesett i hus i det siste, alle mistet etter hvert lyden i den ene høyttaleren. Da jeg åpnet opp var tre taipet isammen innvendig (ikke loddet), og alle hadde ledninger med tykkelse på cirka 0.25mm (med isolasjon). Så nå må jeg skaffe meg noe bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...