Gå til innhold

Dell USA lanserer ny Inspiron XPS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil, nok tro at vekta er den samme eller mindre fordi at at de nye komponentene bringer ikke fram så mye varme og varmelederne i maskinen er ikke så store som den var før.

 

Mersakt en hardcore utgave av I9400 som mange av oss nå har i heimen sin.

 

Formindel kunne jeg tenkt meg XPS, fordi at jeg bruker denne maskinen som en stasjonær for tiden og da ville det vert kjekt med noe som kan yte det samme som min fremtidige AM2 maskin, som jeg da gleder meg til. :dribble:

Lenke til kommentar

Batterilevetid og vekt burde er ikke noe problem i det hele tatt. Det er bare brukeren/kjøperen som skaper problemmer med sine forventninger.

 

Så lenge du vet hva du kjøper så skal det ikke være noe feil med denne maskinen.

 

EDIT: Konklusjon: Forvent en kraftig, flyttbar maskin med UPS integrert. :D

Endret av aleh
Lenke til kommentar
Endelig, nå skal jeg bare få tak i et 7900 GTX kort, flashe biosen til XPS og voila, en like  bra maskin :)

5942203[/snapback]

 

Umiddelbare forskjeller jeg ser er skjermkortet, SATA vs. IDE, DDR vs. DDR2, Core Duo vs. Pentium M. Totalt sett blir nok ikke ytelsesforskjellen den helt store, men å si at det bare er å putte inn et (lite tilgjengelig) skjermkort for å få lik maskin er litt drøyt. ;)

Lenke til kommentar
Endelig, nå skal jeg bare få tak i et 7900 GTX kort, flashe biosen til XPS og voila, en like  bra maskin :)

5942203[/snapback]

 

Umiddelbare forskjeller jeg ser er skjermkortet, SATA vs. IDE, DDR vs. DDR2, Core Duo vs. Pentium M. Totalt sett blir nok ikke ytelsesforskjellen den helt store, men å si at det bare er å putte inn et (lite tilgjengelig) skjermkort for å få lik maskin er litt drøyt. ;)

5943023[/snapback]

 

 

9400 har SATA, DDR2, Core Duo, og samme skjermkortslot som XPS...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...