Gå til innhold

Windows Media Player 11 snart klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns Microsoft brude lage en ren spiller som kun har avspillings funsjonualitet sånn at de som har lyst til å bruke konkorenter slipper all den ekstra unødvendige funsjonaliteten.

Jeg har ikke noe imot WMP, synes faktisk det er et veldig bra produkt. Men det finnes jo alltid folk som ikke liker å støtte Microsoft eller rett og slett liker andre musikkbiblioteker bedre.

 

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor Microsoft blokkerer for iPod.

Microsoft selger jo ikke mp3-spillere selv og de får jo bare en stor fordel med å legger inn sync. funsjonalitet mot iPod. iPod har jo faktisk veldig store markedsandeler og Microsoft taper jo store penger på å ikke legge inn støtte for iPod.

Lenke til kommentar
Syns Microsoft brude lage en ren spiller som kun har avspillings funsjonualitet sånn at de som har lyst til å bruke konkorenter slipper all den ekstra unødvendige funsjonaliteten.

Jeg har ikke noe imot WMP, synes faktisk det er et veldig bra produkt. Men det finnes jo alltid folk som ikke liker å støtte Microsoft eller rett og slett liker andre musikkbiblioteker bedre.

 

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor Microsoft blokkerer for iPod.

Microsoft selger jo ikke mp3-spillere selv og de får jo bare en stor fordel med å legger inn sync. funsjonalitet mot iPod. iPod har jo faktisk veldig store markedsandeler og Microsoft taper jo store penger på å ikke legge inn støtte for iPod.

5944107[/snapback]

 

Er ikke helt sikker på at det er MS blokkerer iPod, jeg tror nok heller at det er iPod som blokker mediaplayeren. Apple vil jo selge mest mulig sanger via iTunes. Microsoft har jo MSN music.

 

Synes ellers at Winamp funker fint til de fleste formål, men at Microsofts integrering av mediaplayer 10 i startmenyen er god.

Lenke til kommentar
Syns Microsoft brude lage en ren spiller som kun har avspillings funsjonualitet sånn at de som har lyst til å bruke konkorenter slipper all den ekstra unødvendige funsjonaliteten.

Jeg har ikke noe imot WMP, synes faktisk det er et veldig bra produkt. Men det finnes jo alltid folk som ikke liker å støtte Microsoft eller rett og slett liker andre musikkbiblioteker bedre.

 

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor Microsoft blokkerer for iPod.

Microsoft selger jo ikke mp3-spillere selv og de får jo bare en stor fordel med å legger inn sync. funsjonalitet mot iPod. iPod har jo faktisk veldig store markedsandeler og Microsoft taper jo store penger på å ikke legge inn støtte for iPod.

5944107[/snapback]

 

Er ikke helt sikker på at det er MS blokkerer iPod, jeg tror nok heller at det er iPod som blokker mediaplayeren. Apple vil jo selge mest mulig sanger via iTunes. Microsoft har jo MSN music.

 

Synes ellers at Winamp funker fint til de fleste formål, men at Microsofts integrering av mediaplayer 10 i startmenyen er god.

5944163[/snapback]

Tror ikke Apple gjør det siden Winamp støtter sync mot iPod.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på at det er MS blokkerer iPod, jeg tror nok heller at det er iPod som blokker mediaplayeren. Apple vil jo selge mest mulig sanger via iTunes. Microsoft har jo MSN music.

5944163[/snapback]

Stemmer nok bra det, er som regel sånn når det er masse penger og andeler inne i bildet...

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på at det er MS blokkerer iPod, jeg tror nok heller at det er iPod som blokker mediaplayeren. Apple vil jo selge mest mulig sanger via iTunes. Microsoft har jo MSN music.

5944163[/snapback]

Stemmer nok bra det, er som regel sånn når det er masse penger og andeler inne i bildet...

5944287[/snapback]

Hmm... Hvorfor gjør ikke EU noe med det?

Eller får Microsoft så mange bøter og straffer bare fordi det er noe folk i EU-huset som hater Microsoft.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på at det er MS blokkerer iPod, jeg tror nok heller at det er iPod som blokker mediaplayeren. Apple vil jo selge mest mulig sanger via iTunes. Microsoft har jo MSN music.

5944163[/snapback]

Stemmer nok bra det, er som regel sånn når det er masse penger og andeler inne i bildet...

5944287[/snapback]

Hmm... Hvorfor gjør ikke EU noe med det?

Eller får Microsoft så mange bøter og straffer bare fordi det er noe folk i EU-huset som hater Microsoft.

5944681[/snapback]

Ahaa! Der fersket vi EU, ettersom de også prøve å tvinge MS til forskjellige ting er det et komplott! Neida :tease:

 

WMP11 så virkelig pent ut må jeg si.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på at det er MS blokkerer iPod, jeg tror nok heller at det er iPod som blokker mediaplayeren. Apple vil jo selge mest mulig sanger via iTunes. Microsoft har jo MSN music.

5944163[/snapback]

Stemmer nok bra det, er som regel sånn når det er masse penger og andeler inne i bildet...

5944287[/snapback]

Hmm... Hvorfor gjør ikke EU noe med det?

Eller får Microsoft så mange bøter og straffer bare fordi det er noe folk i EU-huset som hater Microsoft.

5944681[/snapback]

Ahaa! Der fersket vi EU, ettersom de også prøve å tvinge MS til forskjellige ting er det et komplott! Neida :tease:

 

WMP11 så virkelig pent ut må jeg si.

5945251[/snapback]

Nå er det allerede mange som legger press på iTunes. Apple er i og for seg ikke noe problem selv om de kan være værre enn MS på noen områder, men både Apple brukere (i en mindre grad tror jeg) og brukere av andre OS'er er størst rammet av markedsandelene til MS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...