Gå til innhold

Sniktitt på Heroes of Might and Magic V (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer  på noe, tar spillet mye av en data? Holder 3 ghz, radeon 9600 og 1024 ram? Om jeg laster ned demoen, vil jeg få ett bra bilde over hvordan maskinen min vil kjøre spillet da, eller vil det bli enda mer krevende når den fulle versjonen kommer ut?

5922420[/snapback]

 

I utgangspunktet vil spillet faktisk ofte være mer krevende på en pre-release demo enn på retail-versjon, da sistnevnte ofte har gått igjennom en hel del optimiseringer.

 

Med mindre det er masse goodie-snacks på grafikk-fronten som ikke er med i demoen, bør den gi en god pekepinn på ytelsen i det ferdige spillet.

Lenke til kommentar

Det kommer en flerspillerdel til spillet. Under betatestingen foregikk alt via nettet. Uheldigvis var det altfor mange "bugs" til at jeg kan komme med noe formening om det ennå. Uansett, tror ikke du skal bekymre deg over å få spilt med venner.

 

Lurer på om jeg er den eneste som likte H4 her?

 

 

Victurus!

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg er den eneste som likte H4 her?

Victurus!

5935630[/snapback]

Jeg liker alle sammen jeg :thumbup:

 

Har vært med helt fra en'ern, og spiller faktisk ofte alle de fire foregående tittlene. Det som fenger mest i mine kretser er "Hot Seat". Sitter gjerne 2-3 kamerater med kaffekoppen og prater mens vi tar en runde (eller fortsetter på et tidligere game), det blir som et avansert brettspill. Dette er noe vi har gjort helt siden en'ern da vi kjørte DOS på pentium-maskinene våre (på den tiden var internett en sjelden ting å ha, og på grunn av dette ble det fort til at vi satte oss rundt en maskin isteden). Ingenting slår gameplayet i Heroes! Du trenger ikke være en hardbarka taktiker for å klare deg, men ettersom vennene dine blir mer taktiske blir også du det :)

 

Når det gjelder 4'ern har den fått mye pepper opp igjennom, min personlige mening er at man må spille det litt for å like det...den har etterhvert blitt like velkommen som de andre. 2'ern er faktisk den jeg har spillt mest oppigjennom mens 5'ern ser ut til å bli den nye favoritten. Det tok meg en time (eller så) å venne meg til det nye interfacet, men derfra og ut har det vært kjempegøy :thumbup: Man finner seg fort til rette i denne versjonen (hvis man har erfaring fra tidligere utgivelser) etter at man har kommet over det verste 3D-sjokket.

 

Jeg har heller ikke vært plaget med noen av de kjente bugs'ene som blir nevnt på forumet til Ubisoft. Nival har virkelig gjort en god jobb. Det blir gjort oppmerksom på en del forandringer på forumet til Ubisoft som jeg kunne ønsket velkommen, bekymringen min er at tiden begynner å renne ut for Nival. Uansett ønsker jeg dem lykke til og velkommen som arvtager av HOMM-serien, måtte den aldri ta slutt ;)

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg er den eneste som likte H4 her?

 

Victurus!

5935630[/snapback]

 

Har bare spillt H4, og det er vel et av de beste spillene jeg noen gang har spillt. Har lagt til side både Civ og Railroad Tycoon til fordel for dette, og det sier ikke så lite. Stor var min fotvilelse da jeg hadde spillt alle kampanjene, men det rettet seg da jeg fikk tak i de to tilleggspakkene.

 

Kan ikke helt forestille meg hvordan H3 skulle være bedre enn H4, men så har jeg som sagt ikke prøvd det. Håper bare at det er jeg som er sær, og at jeg liker H5 enda bedre enn H4, selv om den ligner mest på H3. :)

Lenke til kommentar
Heroes 4 har rett og slett bare gått forbi meg!! Nesten ikke hørt noe om det eller sett noe av det. . Spillte nr 3 mye, så jeg ser frem til nr 5. Har spillt betan så jeg likte hva jeg så.

 

Tror ikke du vil angre på å teste ut Heroes 4 i det hele tatt. Kan være en fin oppvarming til 5'rn er i butikken. Personlig syntes jeg Campaign delen på H4 var mye bedre enn på H3. Men H3 var bedre egna for nettspilling pga heroene ikke deltok i kampene som på H4. Uansett, alle spillene er konge! :love:

 

Uansett ønsker jeg dem lykke til og velkommen som arvtager av HOMM-serien, måtte den aldri ta slutt

 

WORD! :thumbup:

 

Victurus!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...