Gå til innhold

20 lanseringsspill til Revolution (Rev)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg kjenner det kribler i meg så fort eg ser nyheter om Revo. GReier de å slippe 20 spill ved lansering,som tar GOD bruk av de nye funksjonene og samtidg er dype og underholdene ,bærer eg meg selv over. Det virker ihvertfall som om Nintendo endelig får augene opp for 3.parts utviklerene. :)

Lenke til kommentar

Hørtes forøvrig lurt ut å bruke klipp av både spillene og spillerne for å selge burken.

Jeg kjenner flere som ikke har "skjønt greia" når jeg prøver å forklare dem det verbalt, men når de ser teaseren der folk gjør alt mulig rart med kontrolleren så går det opp et stort lys for dem. "Ah!". :)

Lenke til kommentar

Revolution skal ikke akkurat ha dårlig grafikk da. Selv om den i teorien er mye mindre kraftig, så er visst arkitekturen slik at det ikke har så voldsomt mye å si, og i tillegg trenger ikke Revolution å støtte HD.

 

Men Red Steel skuffer litt. Kantete figurer er liksom ikke next-gen for meg.

Lenke til kommentar

Kantete figuerer kan du selv få på de aller kraftigste maskiner. Kommer an på hvor godt modelert figurene er.

 

Men siden Revo ikke kan presse like mange polygoner så er det vel ikke rart. Uansett, måten du vil kunne spille på, gjør opp for alt det den ikke vil levere grafikkemessig.

Lenke til kommentar
Det tviler jeg ikke på, men likevel :)

5915697[/snapback]

Seriøst, de som går gjennom et spill og sjekker ut alt av det grafiske og klager, burde slutte å spille spill. Dette har blitt en veldig stor plage i det siste syns jeg.

 

Revolution vil ikke kunne presse så mange polygoner i forhold til Xbox 360 og PS3, så det er bare naturlig at spillet blir mer "kantete" enn en motpart på andre neste generasjons konsoller.

Lenke til kommentar

Dersom en skulle gå igjennom ett spill,å bry seg om alt som var merkverdg dårlig laget grafisk ville man miste driften ganske fort. Enten det var i form av kantete karakterer,ikkje fullt så mye refleksjoner i vannet etc. så kan man da altså ikkje ta spillet for det det ,historien det har og formidle?

 

Om man har egenskapen for dette,vil man ofte nyte godt av spill.

 

Et tapper forsøk av Mala,å skrive i ganske full tilstand :wee:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...