Gå til innhold

ATI R600 til jul?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm..med alt dette nye kjempeflotte må den jo produsere en del varme ?

 

Greit nok, den minsker produksjonsteknikken, men det var en del dobbling av diverse rops og rips så jeg er litt spent til hvor varm den blir.

 

Samme det - det er jo jul, så får du varmet deg å spilt samtitig. Mulig du også kan holdet toddyen varm ved å sette den i kabinettet :thumbup:

Lenke til kommentar
Er ikke denne teknologien allerde i Xbox 360??

I stor grad ja.

At a recent analyst session ATI’s Senior Vice President and General Manager of PC Group, Rick Bergman, has confirmed that their next generation of PC graphics products will feature much of the technology developed for "Xenos", ATI’s XBOX 360 graphics chip.

Du kan lese mer om Xenos her:

http://www.beyond3d.com/articles/xenos/

 

Jeg har forøvrig lite tro på den specen hw.no presenterer.

Lenke til kommentar

hver gang det er en ny brikke lansert så er det masse folk som bekymrer seg for varmeproblemer, mens gang på gang så viser det seg at produsentene stort sett klarer å lage gode vifter som holder unna, samt at nm på brikkene blir mindre å mindre som gir mindre varme. så jeg synes det er litt døføtt å bekymre seg over sånt.

 

eneste som er noe å tenke på er egentlig ytelse i forhold til pris, og lanseringsdato ;)

Lenke til kommentar
Rart at to kort som skal konkurrere mot hverandre lanseres med et halv år mellomrom.

 

ATI bør bli en del bedre da, og Nvidia vil sikkert svare med en raskere versjon av G80.

høres veldig kjent ut fra tidligere.

5903112[/snapback]

Jeg tviler sterkt på vi vil se G80 til sommeren. nVidia skal selv ha kommentert at G8x hovedsaklig er en 2007 produkt serie, men med noe aktivitet seint 2006.

Lenke til kommentar
hver gang det er en ny brikke lansert så er det masse folk som bekymrer seg for varmeproblemer, mens gang på gang så viser det seg at produsentene stort sett klarer å lage gode vifter som holder unna, samt at nm på brikkene blir mindre å mindre som gir mindre varme. så jeg synes det er litt døføtt å bekymre seg over sånt.

 

eneste som er noe å tenke på er egentlig ytelse i forhold til pris, og lanseringsdato ;)

5903028[/snapback]

 

Jeg vil gjerne ha et toppkort som er stille uten å ty til vannkjøling.

Lenke til kommentar

Link

 

spillet heter Crysis, og ikke "FarCry2"

 

Spillet bruker DirectX10, og ser lekkert ut, men tror neppe det viser hele potensialet til D3D10.

 

 

Lurer på hvor bra R600 vil yte i forhold til X1900XTX, men er sikkert vanskelig å si noe om det nå.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...