Gå til innhold

Ubisoft med skytespill til Revolution (Rev)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner faktisk å få troen på Revolution, ihvertfall etter å se bilder som dette og den kontrollen er bare super. Dog er jeg fremdeles litt skeptisk til at den ikke støtter HDTV.  :no:

5900956[/snapback]

grunnen til det er vel at de måtte hatt et enda kratigere skjermkort, noe som hadde resultert i en dyrere maskin.

Lenke til kommentar

Litt som denne konverteringen til Xbox:

FPSMaster.jpg

 

Men det vil jo bli litt funky å fekte med sverd mens man holder i en pistol, da... ;)

 

Ang. det med HD, så er jeg litt enig, som entusiast. Men det er utelukkende et spørsmål om pris. Og det passer utmerket inn i strategien Nintendo har lagt for Revolution. Den skal ut i det ganske land. Deres mål er at det skal stå en Revolution i alle hjem, hos vanlige folk. Og uten å vite noen konkrete tall, så vil jeg anta at andelen HD-tv'er der ute er fryktelig liten, og det kommer ikke til å eksplodere de nærmeste åra. Enda så mye fokus det er på flat-tv'er i media, er det fremdeles en stor overvekt med CRT-tv'er der ute (i min stue også). Dessuten, av de som allerede har gått for en flat-tv den siste tida var det nok få som valgte HD, og de mener nok at tv'en deres er mer enn god nok for de neste fire åra.

 

Så ja, hvis jeg får meg en HD-tv etterhvert kommer jeg nok muligens til å savne HD-støtte på Revolution, men på den annen side er jeg glad for at de klarer å presse prisen på hardware'n. Da er det mye større sjangs for at den kommer i hus. :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...