Gå til innhold

Studenter konkurrerer om beste spillidé


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tøft. Vinnerspillet, kommer det til å bli publisert elns?

5883324[/snapback]

 

Heisann!

 

Jeg er 3.klasse-student på det nevnte spillstudiet på Hamar. Har også ansvaret for IGDA Hamar sin hjemmeside, www.igda.org/hamar - www.spillutviklere.org.

 

Spillkonseptet vårt, helikopterspillet "Cyclic Pitch", vant tilfeldigvis fjorårets konkurranse. Dette er vi nå er i ferd med å lage en demo av.

 

For å svare på spørsmålet ditt.. Nei, vinnerne vil ikke bli publisert uten videre. Men 1.premien består blant annet av at man får 1/2 års gratis kontorplass, som kan brukes til å samle folk til å lage en demo av spillkonseptet. Så kan man eventuelt gå videre til publisher/investorer, og pitche spillideen. Men det er langt fra enkelt - du skal ha et veldig godt konsept og team for å få støtte.

 

For mer info om konkurransen, sjekk den ovennevnte hjemmesida. :-)

 

Edit: Typo.

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Tøft. Vinnerspillet, kommer det til å bli publisert elns?

5883324[/snapback]

 

Heisann!

 

Jeg er 3.klasse-student på det nevnte spillstudiet på Hamar. Har også ansvaret for IGDA Hamar sin hjemmeside, www.igda.org/hamar - www.spillutvikling.org.

 

Spillkonseptet vårt, helikopterspillet "Cyclic Pitch", vant tilfeldigvis fjorårets konkurranse. Dette er vi nå er i ferd med å lage en demo av.

 

For å svare på spørsmålet ditt.. Nei, vinnerne vil ikke bli publisert uten videre. Men 1.premien består blant annet av at man får 1/2 års gratis kontorplass, som kan brukes til å samle folk til å lage en demo av spillkonseptet. Så kan man eventuelt gå videre til publisher/investorer, og pitche spillideen. Men det er langt fra enkelt - du skal ha et veldig godt konsept og team for å få støtte.

 

For mer info om konkurransen, sjekk den ovennevnte hjemmesida. :-)

5886858[/snapback]

Ja, skjønner. Vi får bare vente å se da. :)

Lenke til kommentar
Linkene virker ikke, www.igda.org/hamar forwarder meg til www.surftown.com, www.spillutvikling.org skjer det ingenting på.

5895768[/snapback]

 

Vi er klar over det.. Var noe som klikka i helga. Det skal fikses ASAP.

 

Edit: Det skal forresten være www.spillutviklere.org. Sorry typoen. :)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...