Gå til innhold

Jenter og data


Anbefalte innlegg

Tone Aasheim, vår ferskeste medarbeider, har skrevet en liten artikkel om temaet "jenter og data". Etter å ha lest den, ser vi fram til hva hun vil bidra med i tiden som kommer. Vi sier bare: Tone, velkommen i flokken! Det gleder oss stort at du er med oss!

 

En kort presentasjon av tone finner dere her.

 

Artikkelen finner dere her.

 

Mvh. Vidar Fagerjord, daglig leder ved http://www.overklokking.no.

 

_________________

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Daglig leder ved http://www.overklokking.no

Moderator / admin på forumet

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-09-28 07:04 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-28 11:43, skrev Zink:

Quote:


Den 2002-09-28 09:17, skrev aurstad:

hjelp! Betyr dette at jeg må ha bukse på mens jeg henger på forumet også nå da??



Skal de holde ut her, så kutt ut tåpelig fokusering - det rammer ikke bare deg, men gjør det utrivelig for alle !

 

 

Det var en spøk. Kanskje du ikke forstod det.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-28 12:03, skrev aurstad:


Det var en spøk. Kanskje du ikke forstod det.


... det gjør nok de få jentene her inne også, men kommentaren din viser at barnehagen på hardware.no sikrer fortsatt unaturlig mindretall av jenter på forumet.

 

Du etterlyser jenter i en annen tråd, med capslocken på Her men barnehage-klanen vil egentlig ikke ha 'jentelus'.

 

Jenter på forum = dustevitser = problem, så da går dialogen mye lettere og jentefritt i gutteklubben hardware.no.

 

Pokker, dere skulle vært satt i karantene for rabies til oppnådd IQ: 11 år... og det innebærer visse sosiale ferdigheter.

Lenke til kommentar

Quote:


... det gjør nok de få jentene her inne også, men kommentaren din viser at barnehagen på hardware.no sikrer fortsatt unaturlig mindretall av jenter på forumet.


Du etterlyser jenter i en annen tråd, med capslocken på
men barnehage-klanen vil egentlig ikke ha 'jentelus'.


Jenter på forum = dustevitser = problem, så da går dialogen mye lettere og jentefritt i gutteklubben hardware.no.


Pokker, dere skulle vært satt i karantene for rabies til oppnådd IQ: 11 år... og det innebærer visse sosiale ferdigheter.



 

Jammen i hel..

 

Okei la oss ha en ting klart, jeg er kjempeglad over at endelig det blir flere jenter blant brukerene på hw.no.

 

Quote:


barnehage-klanen vil egentlig ikke ha 'jentelus'.


 

Hvordan du får til at jeg ikke ønsker jenter på hw.no forstår jeg ikke..

 

 

 

_________________

<C:>Dos

<C:>Dosrun

 

<C:>Run Dos Run !!

------------------

How far can too far go?

 

[ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-09-28 14:52 ]

Lenke til kommentar

Velkommen skal du være! Som tidligere nevnt i tråden, er du på forumet?

Quote:


Så til dere nerder der ute, som vil ha dataen deres i fred - Be Aware! Vi vil åsså leke! :wink:


Finnes det virkelig folk som ikke vil dele pcen sin med en jente som faktisk er interessert i data? Hadde jeg funnet en slik jente, skulle ikke jeg klagd i alle fall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...