Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Med MIPO FY700 får du tre ting på en gang. Den har god lyd, godt design og er i tillegg ganske billig."

 

Er det bare meg, eller får slike ingresser det til å virke som om hw.no ble kjøpt og betalt for den artikkelen?

Fikk veldig sånn "snytt ut av reklamen"-følelse av den setningen ja, men det er jo en fair oppsummering, viser det seg.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Var det mappestrukter på denne? er skuffet over den siste zen spilleren fra  Creative. Du får jo ikke sett hvilke sanger som er inne i en mappe, synes dette er dritdårlig. Si at jeg har 1 mappe med musikk, og vil ha en bestemt sang så må jeg "lytte" meg frem til den :wallbash:

5863135[/snapback]

 

har kjøpt meg en slik, og må si jeg er meget fornøyd. Den har mappe struktur så du kan bla og velge hvilken mappe du vil spille av.

 

angående batteritiden så har jeg overført filer til den, lært meg å bruke den å brukt den i et par timer uten at batterimåleren har rørt seg enda..

 

 

og ja, det er en mic inngang, har ikke testet denne enda..

Endret av Freud
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...