Gå til innhold

Demo av Condemned: Criminal Origins (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spillets historie som en salig blanding av The Suffering, Fahrenheit og Call of Cthulhu.

Noen av de beste moderne thriller\grøsser spillene som er laget, dette må bli bra. :)

5844733[/snapback]

 

Hmm, spillet fikk jo bare sånn helt OK anmeldelser, og var vel det lanseringsspillet til XB360 som solgte minst.

 

Ikke rart at de lanserer til PC, altså. Men jeg syntes det ser skikkelig fett, ut så jeg må prøve...

Lenke til kommentar
Klarer ikke å laste ned fra Gamer, jeg. Når jeg trykker på linken står det bare å laster. Skjer ingen ting! :(

5844659[/snapback]

 

firefox eller ie ? (eller noe annet)

Jeg hadde samme problem med firefox 1.4 eller noe sånt på endel nedlastingslinker, før jeg oppgraderte til 1.5,,, da fixet det seg :)

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar
Condemned var vel planlagt for PC før det ble gitt ut til X360?

5845113[/snapback]

 

De begynte på utviklingen av begge versjonene omtrent på samme tid. PC-versjonen skulle egentlig komme samtidig som 360-versjonen, men den ble utsatt til 2006.

 

Jeg bruker IE, til den som spurte. Skal prøve å laste ned demoen på nytt nå. :)

Lenke til kommentar
spillets historie som en salig blanding av The Suffering, Fahrenheit og Call of Cthulhu.

Noen av de beste moderne thriller\grøsser spillene som er laget, dette må bli bra. :)

5844733[/snapback]

 

Hmm, spillet fikk jo bare sånn helt OK anmeldelser, og var vel det lanseringsspillet til XB360 som solgte minst.

 

Ikke rart at de lanserer til PC, altså. Men jeg syntes det ser skikkelig fett, ut så jeg må prøve...

5845048[/snapback]

 

 

En av grunnene til at det solgte så lite var at det var veldig lite tilgjengelig.. Elkjøp tok det ikke engang inn.

Lenke til kommentar

At dette spillet har solgt så lite kan skyldes to ting:

 

1. Dårlig markedsføring (noe som er snålt, da det er en "oppfølger" av F.E.A.R.)

2. FOLK ER FOR REDDE TIL Å PRØVE DET UT!!

 

Jeg må bare si at denne demoen tror jeg var den definitivt første demoen jeg noen gang har prøvd som fikk meg til å tenke "Dette spillet MÅ jeg ha! Jeg må ha det NÅ!", og jeg følte straks trangen til å løpe ned på butikken og kjøpe det, selv om at det er over ei mil dit, og selv om at spillet enda ikke har kommet ut enda. :D

 

For de som har sett Prison Break, 24, Lost, og andre slike serier, og har havnet borti episoder som slutter sinnsykt spennende, så vet de akkurat hvordan jeg føler det nå. Man må liksom foreta seg noe, gjøre noe for å få tiden til å gå raskere, eller for å få spillet raskere ferdig (sitter nesten og tenker på å donere penger til folka nå).

 

Gleder meg som f***! :thumbs:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...