Gå til innhold

En ekte rikmannstelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fatter ikke at interminnet er så sinnsykt lite.

TIL ALLE MOBILPRODUSENTER!!:

Skjerp dere, møkkafolk! På tide med mere lagringsplass og større skjermer. Hva med touchscreen på hele denne telefonen?

5810710[/snapback]

Du syter over at den har 128MB interminne? :dontgetit:

Da vet jeg ikke hva du hadde gjort med mobiler som har 5MB internt. :roll:

Lenke til kommentar
"Den trykkfølsomme Skjermen er heller ikke noe å skimte av..."

 

1: Stor s?

2: Skimte av? Hva i alle..? Kimse, kanskje...

5810846[/snapback]

Skjermen er faktisk ganske stor, men problemet er at telefonen også er stor.

 

Likte telefonen, men prisen på € 3000 synes jeg er alt for høy.

Man får mange gode alternativer med vel så mange funsjoner og lekkert utseende for den prisen.

Se PDF

Lenke til kommentar
Sinnsykt lekker! Men windows mobile? :( Hva tenker de med?!

5813051[/snapback]

 

Nå finnes det mange som syntes Windows Mobile 5.0 fungerer svært bra som operativsystem for mobiltelefoner, så ser ikke helt poenget med kommentaren din.. Jeg bruker selv en QTek 8310 med WM05 og syntes det til mitt bruk er overlegent det meste av lukkede operativsystem som f.eks. Nokia, Sony Ericsson, Samsung osv.. bruker ! Da utelukker jeg selvfølgelig Symbian, som også fungerer svært bra til sitt bruk..

 

Mobilen ser grei ut, men til den prisen så tror jeg det får bli med tanken og la lommeboken ligge i fred!

Lenke til kommentar

Jeg stusset litt når jeg leste 2,8" skjerm, og trodde det var en skrivefeil. Men hvis det stemmer, noe det ser ut til å gjøre på JonT sitt bilde, så er jo telefonen enorm. Jeg lurer virkelig på om en sånn koloss kan bli populær. Prisen er jo helt på jordet og bruken av Titan er ikke akkurat miljøvennlig. Det virker så sløs å bruke det spesielle metallet Titan på noe som klarer seg minst like bra med andre og langt billigere metaller som er langt mer miljøvennlig å fremstille.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...