Gå til innhold

Nyhet: 3G-suksess for 1881


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke denne tjenesten virker så veldig bra på N70. Tar ofte veldig lang tid før nummeret synes. Det bruker veldig mye strøm med den tjenesten aktivisert. På min N70 begynner det å skurre kraftig på ringingen etter 3-4 ring når jeg har tjenesten fra 1881 aktivisert.

 

Dette kan selvfølgelig være svakheter med N70 og ikke med 1881 tjenesten, men problemet er der ikke når jeg ikke har aktiv søk på.

Lenke til kommentar

Brukte programmet sammen med N70, og hadde ingen problemer med det. Men problemet nå er at jeg vil fjerne det. Gidder ikke betale en krone dagen for det, ettersom programmet ikke hjalp så mye. Folka som ringer meg har jeg stort sett i lista, og jeg installerte programmet for å finne ut hvem han/de som pleier å ringe meg på lørdags morgen med skjult nummer. Forstod det utifra artikkelen at det skulle være mulig å se hvem som ringte med skjult nummer, men slik var det da ikke. Noen som vet hvordan jeg fjerner programmet igjen?

Lenke til kommentar

Installert på både Nokia 6230 og Sony Ericsson W900i, men fikk ikke opp noe nummer når jeg ringte fra et nummer som ikke er registrert i telefonen.

 

Så imponert, nei.

 

Avinstallert, ja.

 

 

Tanken er god, men i praksis så blir det ikke såå interessant, ikke for meg iallefall.

 

En selger er en selger, uansett hvor han/hun måtte ringe fra;)

Vil jeg kjøpe et produkt, ringer jeg dem.

Lenke til kommentar
Brukte programmet sammen med N70, og hadde ingen problemer med det. Men problemet nå er at jeg vil fjerne det. Gidder ikke betale en krone dagen for det, ettersom programmet ikke hjalp så mye. Folka som ringer meg har jeg stort sett i lista, og jeg installerte programmet for å finne ut hvem han/de som pleier å ringe meg på lørdags morgen med skjult nummer. Forstod det utifra artikkelen at det skulle være mulig å se hvem som ringte med skjult nummer, men slik var det da ikke. Noen som vet hvordan jeg fjerner programmet igjen?

5800240[/snapback]

 

Gå inn på Verktøy->Prg.beh.->Finn 1881mobil i listen->Trykk på C og avinstaller.

Lenke til kommentar
Installert på både Nokia 6230 og Sony Ericsson W900i, men fikk ikke opp noe nummer når jeg ringte fra et nummer som ikke er registrert i telefonen.

 

Så imponert, nei.

 

Avinstallert, ja.

 

 

Tanken er god, men i praksis så blir det ikke såå interessant, ikke for meg iallefall.

 

En selger er en selger, uansett hvor han/hun måtte ringe fra;)

Vil jeg kjøpe et produkt, ringer jeg dem.

5803007[/snapback]

Trodde det bare fungerte med N-serien til Nokia?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...