Gå til innhold

Spiller korsfestet for "ganking" (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

g e n i a l t !

 

Hvorfor skulle det ikke være lov å korsfeste noen? Kansje de lærer noe av det, at en ikke skal ganke. I spillet Face of Mankind kommer en jo i fengsel hvis en dreper en uskyldig. Jo flere du dreper, jo lengre må du sitte inne og samle stein (ja du må samle stein!)

 

Ser ikke noe galt i korsfesting.. jo selvfølgelig er det grusomt, men det var jo det de gjorde på den tida! sammen med gapestokk, heksebrenning (som fortsatt fårekommer i nyere tid!) galge osv.. Hvorfor skulle absolutt Korset være noe mer ulovlig enn de andre?

 

 

Og ikke døm et spill for grafikken! spill kan ha en utrolig god historie, miljø og spillbarhet selv om grafikken ikke er der.

Lenke til kommentar

bummer, her trode jeg det skulle bli en makaber fortelling om en som tok en grusom hevn etter å han ble ganka på wow.

 

finner personen i virkligheten kidnapper han og henger han på et kors han hadde laget.

 

dette er falsk reklame av gamer, kan ikke firste folk på den måten og så komme med noe så tamt som dette :grin:

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Nydlig avstraffelse,

Ser for meg dette i World of Warcraft, hehe :)

 

Nei, holder meg til EQ2 , men det hadde vært en fin løsning på ganking problemet , selv om det ikke finnes i Everquest 2 :)

5803672[/snapback]

 

Men så og si alle ganker jo.. Knuser de stakkarslige sjelene som har brukt færre timer i spillet og har utstyr / character av lavere nivå, eller ikke så sterke i manntall. Nybegynner er et relativt ord, en person kan ha spilt i årevis og likevel være en nybegynner iforhold til andre som er mere erfarne. Ganking er nærmest et krav for en PvP-server i et hvilket som helst MMORPG-spill, fjerner du gankingen står du igjen med det mange kaller en "carebear" PvE server.

Lenke til kommentar
Nydlig avstraffelse,

Ser for meg dette i World of Warcraft, hehe :)

 

Nei, holder meg til EQ2 , men det hadde vært en fin løsning på ganking problemet , selv om det ikke finnes i Everquest 2 :)

5803672[/snapback]

 

Men så og si alle ganker jo.. Knuser de stakkarslige sjelene som har brukt færre timer i spillet og har utstyr / character av lavere nivå, eller ikke så sterke i manntall. Nybegynner er et relativt ord, en person kan ha spilt i årevis og likevel være en nybegynner iforhold til andre som er mere erfarne. Ganking er nærmest et krav for en PvP-server i et hvilket som helst MMORPG-spill, fjerner du gankingen står du igjen med det mange kaller en "carebear" PvE server.

5814071[/snapback]

 

 

Jeg vil definere ganking som:

Flere personer som dreper en person LANGT under sitt nivå (Dvs. "grå con" fargede spillere)

Drap av spiller med under 50% hp igjen som står å slår på et monster.

 

Jeg vil ikke definere ganking som:

Drap av spiller når man jakter i lag.

Drap av spiller som ikke har så bra utstyr som en selv, dette er hans egen feil om han ikke har utstyr for levelen.

 

 

I Everquset 2 er det en sperre mot å drepe grå mennesker (8 levels under).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det kunne sikkert blitt bra med enn grense for hvor mange lvler under man kan drepe i wow.

 

Men om du er lei ganking stikk till enn PVE server:P synes dette følger med om man bestemmer seg for å starte på PVE server

 

EDIT: Synes ikke selv det så, så veldig morsomt ut, var noe med grafikken eller noe sånt jeg ikke likte:P

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...