Gå til innhold

Kulturo: V for Vendetta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt å så på NRK 1. i morges der fikk den 3 av 6:S og på TV 2 fikk den 5 av 6:S Og her får den 8 av 10..Blir forvirret her. Er dette en film som jeg burde se? Som film elsker kommer jeg til å se den uansett men jeg vil høre hva andre folk liker om den.

5799762[/snapback]

Du skal alltid ta filmanmeldelser med en klype salt. De er personlige meninger om filmer og noen "kjenner seg kaskje mer igjen" i historien av andre. Noen liker action og noen liker drama. Noen liker Tom Cruise og noen liker Paris Hilton.

 

Det er personlige meninger alt sammen.

Personlig må jeg nok stikke og se den. Det er ingen tvil om at brødrene kan det å skrive anus (selv etter de to "ulykkene").

Lenke til kommentar
Satt å så på NRK 1. i morges der fikk den 3 av 6:S og på TV 2 fikk den 5 av 6:S Og her får den 8 av 10..Blir forvirret her. Er dette en film som jeg burde se? Som film elsker kommer jeg til å se den uansett men jeg vil høre hva andre folk liker om den.

5799762[/snapback]

 

Hvordan noen kan gi denne filmen 3 av 6 er beyond meg.. Så den på førpremiere, og må si jeg synes den ihvertfall var en 5er. Gode skuespillere, dyyyyypt plot, og bra koregrafi på samtlige kampscener. Enkelt og greit pent. Og med en dose mørk humor på toppen.

 

Den anbefales!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...