Gå til innhold

Demo av Take Command: 2nd Manassas (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, turbaserte strategispill virker på meg som lørdagsgodt på småunger. Jeg fikser ikke lengre stresset med sanntidsspill..

 

*edit*

Ser man litt nøyere på bildene ser det egentlig ikke så veldig turbasert ut..

Mulig jeg ble litt for ivrig her nå i gleden over et spill som kunne passe meg, men vi får vel vente å se til ting er bekreftet/avkreftet.

Endret av Mozze
Lenke til kommentar

det er ikke et stessende RTS spill det er en Battle simulator.

 

der du tar på det rollen som commandør, og du kan selv velge hvor høyt oppe i rangstigen du vil være er du commadør for hele hæren holder det med å gi ordere til han under deg, resten fikser han.

ja AI er så god..

 

eller du kan ta full kontroll.

 

dette er ikke noe click fest med andre ord

Lenke til kommentar

Godt å høre.

Det bør også være enkelt å vinne hvis AI hos motstander er like strategisk inkompetent som de var på den tida. Litt dekning for inf og cavaleri på flanke hadde gjort susen. Men jeg regner vel med det er på åpne slagfelt og at man må gjøre det beste ut av situasjonen. Skal i alle fall bli moro å teste.

Lenke til kommentar

Det er ikke turbasert, det var jeg som hadde misforstått en liten bit av artikkelen fra Paradox-besøket. Har rettet opp ingressen nå. Beklager.

 

skal dere foresten få opp en andmelslse av spillet rundt den tiden spillet spilles (mitten av april)

Vi legger ut en anmeldelse nærmere lansering, som er 22. april.

Lenke til kommentar
Godt å høre.

Det bør også være enkelt å vinne hvis AI hos motstander er like strategisk inkompetent som de var på den tida. Litt dekning for inf og cavaleri på flanke hadde gjort susen. Men jeg regner vel med det er på åpne slagfelt og at man må gjøre det beste ut av situasjonen. Skal i alle fall bli moro å teste.

5787155[/snapback]

 

 

er en del skog i spillet og Cav'n er ikke spesielt effetiv til å krige med, man bruker det mest til å scout'e eventuelt til å holde et pungt i veldig kort tid.

 

 

anbefaler Division Toturialen, den er ganske lik son det er å spille hele spillet. bare i mindre skala,

 

når man er army commander i open play, har man ca. 50 000-60 000 man å passe på

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det er ikke turbasert, det var jeg som hadde misforstått en liten bit av artikkelen fra Paradox-besøket. Har rettet opp ingressen nå. Beklager.

 

skal dere foresten få opp en andmelslse av spillet rundt den tiden spillet spilles (mitten av april)

Vi legger ut en anmeldelse nærmere lansering, som er 22. april.

5787160[/snapback]

 

 

venter spent på en anmeldelse

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...