Gå til innhold

Test: Samsung X660


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefonen er enkelt utstyrt, og har flere mangler i menyene. Telefonen seter ikke automatisk stor bokstav etter punktum når du skriver en tekstmelding, og den har ikke profiler.

 

Det at telefonen ikke setter stor bokstav etter punktum blir, etter min mening, å se på som en smakssak. Jeg begynner å bli lei av at dere drar frem dette så godt som hver gang dere tester en samsungtelefon. Det er greit å kommentere det, men å nevne det som en mangel i oppsummeringen blir for drøyt.

 

Dere tror vel virkelig ikke at programmererne hos Samsung er så tjukke i huet at de ikke klarer å fikse dette om de vil? :tease:

 

Men ellers setter jeg stor pris på det meste av dere her på amobli produsrer av tester og artikkler :)

Lenke til kommentar

Det med ikke stor bokstav etter punktum har vært en stor irritasjonsmoment for meg at jeg måtte gå over til SE igjen. Det er ikke det at programmerne hos Samsung er tjukke i huet, men dem vet kanskje ikke at vi i europa her vil gjerne ha den funksjonen, noe dem i øst tydeligvis ikke er gjort oppmerksom på :whistle:

Lenke til kommentar
Det at telefonen ikke setter stor bokstav etter punktum blir, etter min mening, å se på som en smakssak. Jeg begynner å bli lei av at dere drar frem dette så godt som hver gang dere tester en samsungtelefon. Det er greit å kommentere det, men å nevne det som en mangel i oppsummeringen blir for drøyt.

Om de skal skille seg ut fra alle andre på nøyaktig dette, kan de ikke i hvert fall gi oss muligheten til å selv _velge_ om vi vil ha automatisk stor bokstav eller ikke. Da hadde de plutselig vært best, på akkurat dette.

 

Dere tror vel virkelig ikke at programmererne hos Samsung er så tjukke i huet at de ikke klarer å fikse dette om de vil?

Jo, nøyaktig dette jeg begynner å tro når de år på år lager modeller med helt åpenbare "feil" og unødvendige vanskeligheter for brukerne, som f.eks. det med å ikke vibrere og ringe samtidig.

 

PS: Har ikke lest testen enda, bare svarte på innlegget her.

Lenke til kommentar

Samsung har faktisk i noen modeller stor bokstav etter punktum, så de kan fint legge til denne funksjonaliteten i alle sine modeller om de ønsker, eventuelt valgfritt for brukeren som arehei foreslår.

 

Når det gjelder å ikke kunne slå på vibrering og ringing samtidig, så er dette en snodig ting..

 

Forhåpentligvis reviderer Samsung programvaren i telefonene sine etter hvert, slik at irritasjonsmoment som disse forsvinner.. men nå har de hatt ganske mange år og modeller på seg til å gjøre nettopp det, så kanskje det aldri vil bli mulig å ha en Samsung som ringer og vibrerer samtidig.. den som lever får se :)

Lenke til kommentar

Jeg er også lei av at det gang på gang klages over at det ikke automatisk kommer stor bokstav etter punktum. Greit at dere nevner det, men jeg synes det gjøres et vel stort poeng av dette hver gang.

 

Selv har jeg hatt Samsung i flere år, men har hatt SE i de siste 2 mnd pga. reparasjon. Og jeg tror at jeg irriterer meg vel så mye over at det nå dukker opp stor bokstav etter forkortelser, ordenstall etc. Som at det ikke kom stor bokstav etter punktum på Samsungen (det gikk fort automatisk å trykke * etter punktum).

 

Men valgfrihet hadde selvsagt vært best.

Lenke til kommentar
Selv har jeg hatt Samsung i flere år, men har hatt SE i de siste 2 mnd pga. reparasjon. Og jeg tror at jeg irriterer meg vel så mye over at det nå dukker opp stor bokstav etter forkortelser, ordenstall etc. Som at det ikke kom stor bokstav etter punktum på Samsungen (det gikk fort automatisk å trykke * etter punktum).

5786355[/snapback]

Det er da like raskt å trykke * på en SE telefon for å få liten bokstav etter et punktum... :dontgetit: Dessuten innbiller jeg meg at de fleste bruker punktum for å avslutte en setning langt oftere enn de skriver forkortelser og ordenstall. Og hvem er det egentlig som gidder å skrive punktum etter forkortelser i sms'er idag, egentlig? (Bortsett fra deg, da ;) )

Lenke til kommentar
1. Kan man bruke mp3 som meldingstone, altså når man mottar SMS og MMS?

2. Har denne telefonen de samme pling-plong-lydene hver gang man gjør noe, slik som X640?

5786274[/snapback]

 

Hei,

såvidt jeg husker kan man bare velge mellom ti preinstallerte meldingstoner.

Pling-plong lydene kan du skru av hvis du vil :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...