Gå til innhold

Omtale av Burnout Revenge (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer pleier å gi lavere score til samtilige spill rundt om, i forhold til IGN,gamespot og..you name it. Eg eg begynner å tru at de store sidene gir ufortjent ros til mange spill, da game sine omtaler som regel samsvarer med min oppfatning av et spill meget godt ;)

Lenke til kommentar

Kan kansje vere det at 360 versjonen ikkje bringer mye nytt under solen? Eg har ikkje spillt oen av Burnout spilla noe særlig, så i mine auger hadde nok dette spillet fått høgere karakter,nettopp fordi eg ikkje har spillt de forige spillene.

 

Ikkje veit eg ;)

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært mest fornuftig av Gamer.no å la spillanmelderen som testet forrige versjon av det samme spillet gjenomføre en test av denne typen ?

Nå framstår det jo som om Gamer.nos offisielle mening er at spillet faktisk er mye bedre når det spilles på en "gammel" xbox. Er ikke dette noe misvisende ?

 

Dette er på ingen måte ment som kritikk av oerhört og hans meninger om spillet.

Lenke til kommentar

Med fare for å svare "for" Oerhört: Vil det ikke være like fornuftig at en separat kritiker gir sin mening om et spill, heller enn at den nye omtalen blir en refrasering av den forrige omtalen?

 

Personlig er jeg helt enig med Oerhört. Jeg spilte Burnout: Revenge i omtrent halvannen time før jeg ble irritert over den uelegante designen. Jeg så at spillet kunne være underholdende dersom du ikke brød deg så veldig mye om hvorvidt designen er konsekvent eller ikke, og ikke bryr deg om hvorvidt spillet behandler deg skikkelig eller ikke. 6/10 er helt akseptabelt. Er det galt å mene noe annet enn IGN og Gamespot, hvis karakterskalaer strekker seg fra omtrent 8 til 10, jamnfør Oerhörts egen artikkel om karakterinflasjon?

Lenke til kommentar

Var det ironi i den testen som jeg ikke forsto eller ? Jeg ble litt sjokka når jeg kom til siste side og såg at spillet kun fikk 6/10..

 

Synes og at artikkelen/testen var meget rotete, utrolig vanskelig å rettferdigjøre karakteren forfatter har gitt gjennom å lese artikkelen.

 

 

Spillet fortjener minst en 8er men det er min mening.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar

Hehe må si meg uenig i skribent her, men selve omtalen var hel greit satt opp og lett forståelig. Fikk spillet i dag, og hei hvor det går. Fartsfølelsen i spillet er fordoblet (om det går an) og lyden er er som stjernestøv som legger seg i ørene mine og braker løs med løse bildeler og eksplosjoner av en annen verden (altså, svært bra). Dette må oppleves, tro meg! Krasjsekvensene er svært morsomme dersom du ikke har spilt revenge før, da blir det som sagt litt for mye av det gode og kjedelig i lengden. Det er stort sett det eneste negative med spillet dog.

 

Jeg sier 9/10, ikke fordi jeg er fanboy, men fordi dette må oppleves. :)

Lenke til kommentar

Jeg sier også 9 av 10. Det er min personlige mening, men skal man ha to så forskjellige anmeldelser som dere har her, bør man i hvert fall begrunne det enorme spriket.

 

Slik anmeldelsene nå står på trykk er Revenge til 360 vesentlig dårligere enn de to andre utgavene i Gamers øyne. Dette er i beste fall tullete.

Lenke til kommentar

Enig med anmelderen, grafikkmessig er det ikke så stor forkjell mellom X-Box og X-Box 360 versjonen. Nå har jeg kunn prøvd ut demoen men skal nok ikke ha fullversjonen med det første selv om fartsfølelsen og effektene var knall. Kanskje når den er på billigsjappa om et år eller no kjøper jeg den.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...