Gå til innhold

Minnepinne med gull og diamanter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meningsløst. Gi heller 23.000 kroner til Leger uten grenser, Røde kors eller noe sånt, og bruk 500 kroner på en normal minnepinne. Jeg er ganske sikker på at om 23.000 kroner gis til veldedige formål så vil det gi langt mer livsglede og positive konsekvenser enn det gullet og diamantene vil gi en eventuelle kjøper.

Lenke til kommentar
Meningsløst. Gi heller 23.000 kroner til Leger uten grenser, Røde kors eller noe sånt, og bruk 500 kroner på en normal minnepinne. Jeg er ganske sikker på at om 23.000 kroner gis til veldedige formål så vil det gi langt mer livsglede og positive konsekvenser enn det gullet og diamantene vil gi en eventuelle kjøper.

5715116[/snapback]

jeg kunne ikke sakt meg mer enig. dette er jo ren idioti. det burde vært lover om slikt. om de som har for mye penger ikke vet hva de skal gjøre med dem, så kan de heller gi dem til de som trenger det i stedenfor...

Lenke til kommentar

Man kan sikkert si mye om disse minnepinnene, men det er umulig å komme fra at de er blodharry. Med mindre jeg kunne solgt den videre ville jeg ikke tatt i mot en om den var gratis. Tenk så flaut å bli sett med en slik.

Det blir som å se disse personene med enorme gullsmykker og rolexur, alle med et snev av intellektualitet må bite seg selv i tungen for ikke å bryte ut i krampelatter.

post-64782-1141742855_thumb.jpg

Lenke til kommentar
jeg kunne ikke sakt meg mer enig. dette er jo ren idioti. det burde vært lover om slikt. om de som har for mye penger ikke vet hva de skal gjøre med dem, så kan de heller gi dem til de som trenger det i stedenfor...

5715204[/snapback]

(min uthevelse)

Det finnes en samfunnsform som håndterer slike "problemer" ganske effektivt: Kommunisme. Still kapitalistsvina opp mot en vegg og skyt dem! :p

 

(da synes jeg den sosialdemokratiske modellen er bedre, skatt dem til døde)

Lenke til kommentar
Lol, dere snakker som fattigfolk. Hadde jo sett mad nice ut. Kunne hatt den i et chain elns da :D

5715042[/snapback]

Det er vel heller du som snakker som om du ikke eier smak. Det her må da være ganske nær toppen av tackiness. Dessuten er de jo utdatert, 2GB minnepinner er jo lett å finne, og 4GB har jo begynt å komme.

Endret av Campus
Lenke til kommentar
Meningsløst. Gi heller 23.000 kroner til Leger uten grenser, Røde kors eller noe sånt, og bruk 500 kroner på en normal minnepinne. Jeg er ganske sikker på at om 23.000 kroner gis til veldedige formål så vil det gi langt mer livsglede og positive konsekvenser enn det gullet og diamantene vil gi en eventuelle kjøper.

5715116[/snapback]

 

Ja det er tullete, men jeg skjønner ikke hvorfor du er så provosert. 23000kr er latterlig lite sammenliknet med det selv vanlige folk med vanlig økonomi sløser bort på tull...

Lenke til kommentar
Meningsløst. Gi heller 23.000 kroner til Leger uten grenser, Røde kors eller noe sånt, og bruk 500 kroner på en normal minnepinne. Jeg er ganske sikker på at om 23.000 kroner gis til veldedige formål så vil det gi langt mer livsglede og positive konsekvenser enn det gullet og diamantene vil gi en eventuelle kjøper.

5715116[/snapback]

Det er ikke til å komme fra at fra tid til annen dukker det opp slike produkter. Det er ikke første gang og det er heller ikke siste gang! Om man har 300 mill så har man nok penger til å gi til diverse hjelpe organisasjoner og kjøpe seg en bling bling minnepinne. Men forstår at geeks syns dette er et teit produkt.

 

Man kan jo se på det fra en annen vinkling.. denne minnepinnen synker ikke like raskt i pris som resten av utvalget som vi dødelige kjøper..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...