Gå til innhold

Rainbow Six til Las Vegas (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rainbow Six : Vegas er altså neste steg i R6 serien, nr 5.

Og Vegas kommer bare på "next-gen" consoler samt PC.

 

Critical Hour er for console bare og vil bruke Lockdown engine. Critical Hour can regnes som en expansion pack til console bare.

 

Ble du klokere nå? ;)

 

Btw, concept art og in-game screens fra Rainbow Six 5 : Vegas 360 er å finne på Rainbow Six Aggression

Endret av Deosl
Lenke til kommentar
Etter et mildt sagt elendig Rainbow Six: Lockdown, har jeg absolutt ingen forventinger til 5'ern what so ever. Jeg får se når det kommer ut - kanskje er det bra, kanskje er det like dass-dårlig som 4'ern.

5716167[/snapback]

 

I approve of this.

 

Men Ubisoft kan jo sine ting, så kan jo godt hende de ikke ruhser det nå, og lager et ordentlig gjennomtenkt spill, og ikke bare en skummelt dårlig port fra "next-gen"-konsollene. Dette gjelder PC'en, tough.

Lenke til kommentar

"Tony Kee, hevder at det blir det beste Rainbow Six-spillet noensinne. Dessuten fortelles vi at spillet vil presse grensene i forhold til kunstig intelligens, fysikk, grafikk og animasjon, og at det vil bygge videre å onlinesuksessen til Rainbow Six-franchisen"

 

Et stort LOL :!: er på sin plass etter "Lockdown" til PC iallefall.

Kunne sikkert finne noe tilsvarende utsagn før den releasen også.

 

Blir nok ingen pre-order på noen R6 spill i fremtiden på meg, forventer ærlig talt mye mer denne gangen av PC versjonen.

 

Leste nettopp at PC versjonen skal lages uavhengig av konsoll denne gangen så er grunn til og være litt mer optimistisk i allefall.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...