Gå til innhold

Prøv et nytt XP-tema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne har egentlig ligget ute lenge, veldig lenge.. Stemmer at det er theme fra Media Center.

 

Er enig i at den er ganske bra i forhold til originale XP theme, men da jeg testet den en gang før opplevde jeg faktisk at en del programmer/vinduer ikke så helt bra ut..

 

Men tenkte jeg skulle gi det en ny sjanse da jeg begynner å bli lei det grå utseende og gidder ikke tukle med 3. parts theme programmer

Endret av cyberpet
Lenke til kommentar
gidder ikke tukle med 3. parts theme programmer
Det trenger du heller ikke. Bare google "uxtheme.dll" så finner du en patch som åpner for usignerte Visual Styles. Så slipper du sånne "betal-for-noe-du-kan-få-gratis" programm som StyleXP og WB.

5714800[/snapback]

 

Men hva er de greieste stedene å få tak i disse temaene? (og hvorfor kan man ikke slå på støtten for usignerte skins uten å kjøre en patch?)

 

AtW

Lenke til kommentar
Men hva er de greieste stedene å få tak i disse temaene?
Cuztomize.org og Deviantart.com
og hvorfor kan man ikke slå på støtten for usignerte skins uten å kjøre en patch?

 

AtW

Fordi at lille-bill ville tjene på å selge oss Visual Style. Plus! for XP altså. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Hvorfor validere? Søk ''royale for xp'' på Google og du får opp en del sider. Last ned fra Softpedia.com. Funket strålende her.

 

Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.

 

Fint :)

 

Her er siden: Royale for Windows XP.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Jeg synes det var behagelig jeg. Gidder ikke å bruk sånne progr. som StyleXP og WB, de kjører i bakrunn, ergo tap av ytelse - ikke allverden så klart.
som sagt så trenger du ikke de programmene i det hele tatt. Hvor vanskelig er det for folk å forstå?

5715805[/snapback]

forklar det for og som ikke er så datafolk da...... hihihi takker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...