Gå til innhold

TEST: Asus P5WD2-E Premium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja.. Det funker iallefall bedre enn 955X på kulde... dette kortet booter på -150 grader... Men det er vel stort sett bare meg som bryr meg om dette...hehe

5697823[/snapback]

 

Vel, det er nå nyttig vite hvis man hvil klokke litt uten om det vanlige.

Men det koster og være kar :p

 

Det er jo toppmodellen til ASUS da, husker når jeg fikk tak i 875.. korte fra Asus og Abit for et par år tilbake, må si at de korte funker like bra nå.

 

Skal bestille dette korte til en kamerat av meg som er Intel fanboy..

Vi ska nok se hva en D830 klarere ja :yes:

Lenke til kommentar
Probelmer? Som hva da?

5699698[/snapback]

 

Er nå eier av dette kortet, men har ennå ikke fått den RAM jeg har bestillt, så jeg vet ikke hvordan dette hovedkortet egentlig er. Men hadde jeg laget en test og så skrevet en artikkel, ville jeg likt å tro at jeg hadde gjort litt research. Det har ikke artikkelforfatteren av denne testen gjort. Men han/de er ikke alene. Heller ikke Anandtech har gjort hjemmeleksa si, i den test de har gjort. Det å gi ut et hovedkort som har komponenter som overhodet ikke fungerer pga. drivere eller umoden bios eller hva som helst er utilgivelig. Jeg har som sagt ikke fått fyra opp dette hovedkortet ennå, men de som har postet på forumet hos Asus, tror jeg er inne på å gjøre det bokstavelig. Jeg orker ikke å ramse opp alt som ikke er i orden på dette kortet, det kan dere lese mer om her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Probelmer? Som hva da?

5699698[/snapback]

 

Er nå eier av dette kortet, men har ennå ikke fått den RAM jeg har bestillt, så jeg vet ikke hvordan dette hovedkortet egentlig er. Men hadde jeg laget en test og så skrevet en artikkel, ville jeg likt å tro at jeg hadde gjort litt research. Det har ikke artikkelforfatteren av denne testen gjort. Men han/de er ikke alene. Heller ikke Anandtech har gjort hjemmeleksa si, i den test de har gjort. Det å gi ut et hovedkort som har komponenter som overhodet ikke fungerer pga. drivere eller umoden bios eller hva som helst er utilgivelig. Jeg har som sagt ikke fått fyra opp dette hovedkortet ennå, men de som har postet på forumet hos Asus, tror jeg er inne på å gjøre det bokstavelig. Jeg orker ikke å ramse opp alt som ikke er i orden på dette kortet, det kan dere lese mer om her.

5717085[/snapback]

 

ja var ikke akkuratt en omfattene test.

 

en del ting er rydda opp i av den nye bios patchen ...

 

men eksempelvis har jeg ikke mulighet å installere original asus software

som følgte med der jeg bare får beskjed om at jeg ikke har et asus hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...